|
|
| x-dream |
Okej var bara nyfiken på det.....Har inte råkat stöta på RK men det kanske man gör någon gång.....
Själv så ser man ju mycket mera droger på vanliga uteställen....Det finns ju ganska många som använder det....
När jag var i Köpenhamn för ett par dagar sen så såg jag inte så mycket faktiskt.....Dom hade ganska mycket vakter på gorgeous......
Men sprit sålde dom som fan.....Danskarna var inte riktigt kloka...
Någon mera som har varit på Gorgeous..... |
|
|
| Aendy |
| Vet faen inte vad alla ställena jag varit på i Danmark heter... men In... är det samma klubb som Gorgeous? För visst har de något samband... jag har så dålig koll på sådant. Amager har jag varit en gång... men det var lite för psy för mig just då. Jupp, folk som raggar på golvet går fetbort. Brukar finna det ganska nöjsamt att stå och titta på de som försöker plocka upp töser som är inne i dansen men vill vara lite snälla och inte rådissa den stackars grabben i fråga. Menar han kan ju lägga hela sin själ på sina försök men alla som har lite koll vet att det är helt förgäves :) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Aendy
Men nu börjar ju RK raida krogarna på Östermalm oxå, så då blir udda jämt. Skönt att jag inte är ensam om att tycka RK är rätt sympatiska... hade man sagt det på Docklands hade man blivit lynchad kan jag tro! |
Ha ha Skönt att veta att jag inte är ensam...puh! Mina polare tycker bara att jag e dum i huvet, fast sen är det ju bara jag som går på Redbull på Dockan...;) |
|
|
| x-dream |
| Vet inte om det är samma ställe......Det är tre våningar på gorgeous iaf....Och dansgolvet är inte speciellt stort kan man väl säga..... |
|
|
| Gaby |
| är det schyssta clubbar i Danmark? Nån av er som har varit i Oslo och festat? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|