|
|
| Jasperovitsj |
Bah, ik ben dus al terug wakker (volgende keer GSM dus afzetten voor ik ga slapen :whip: ), dus ff een klein verslagje typen aangezien ik toch niks beter te doen heb :D
Ik heb mij eigenlijk super geamuseerd gisteren! Asta is een fijne club, van interieur nu niet echt spectaculair, maar de sfeer was echt enorm! En de belichting, man man, wat een geweldige LJ hebben ze daar! :eyes: En dan die prachtige laser erbij...:crazy:
De Dj's hebben mij ook enorm aangenaam verrast! Perry draaide echt super, heel relaxed achter zijn decks zette hij de ene vette prog bom na de andere op! Eén van de hoogtepunten van de avond dan ook voor mij toen hij de Benz & MD remix van de nieuwe Blue Haze draaide, wat een geweldige plaat! :crazy:
Dan nam Markus over, en eigenlijk is hij ook een geweldige DJ! Technisch nagenoeg perfect, enorm enthousiast, mooie platenkeuze, alles wat je maar wilt! En dan draait hij Michael Burns: Forwards, 2de absoluut hoogtepunt van de avond voor mij! :crazy:
Armin begon ook redelijk leuk, maar tegen dan had mijn rug het al begeven en moest ik gedwongen een uurtje op het balkon gaan zitten. Maar vanaf daar toch redelijk genoten van set! Vooral het 2de uur was top, veel uplifting met af en toe een klassieker ertussen, I liked it! En zelfs zittende kon ik nog een feestje bouwen! :toothless
Tegen dat Armin gedaan had was bij ons wel de pijp uit (behalve bij Zehra natuurlijk, gewoon onvermoeibaar :p ), dus besloten we maar om naar huis te gaan. Dit ging wel niet echt vlot ("Nu gaan we! Oh nee, wacht, nog dit nummer! Oké, dan zijn we nu weg! Neee, toch nog ff dit nummer!), maar we zijn er toch geraakt! :)
Al bij al een geslaagde dag, en zeker voor herhaling vatbaar! |
|
|
| SnuggLe |
Was een leuk feestje, leuk jullie weer even kort gezien/gesproken te hebben Emma & Zehra :)
Verder weinig BETA's gesproken, een of twee maar. Alleen de dames dansten leek het wel ;)
| quote: | Originally posted by Freezel
Minpunten
- Betaalde gastenlijstplekken voor sommige (typisch NL)
|
Ja dat hadden Franzelare en ik dus eerst ook :S
Maar na wat geregel zijn we er alleen maar beter afgekomen: we kregen ons geld terug, moesten ineens foto's maken voor de Asta zelf omdat hun fotograaf op vakantie was, en we kregen nog munten toe! :D |
|
|
| TOR |
man, wat een sfeer!! het feit dat Nederland de halve finales heeft bereikt zat er waarschijnlijk voor iets tussen, maar één ding is zeker, zoiets zie je nooit in België!
een paar hoogtepunten:
Perry: die nieuwe Blue Haze (J, wat is de titel? die moet ik absoluut hebben), Arise, Crossroads
Markus: Forwards, die Magnetic North bootleg
Armin: de hele set was eigenlijk subliem (zoals Emma zei, stukken beter dan op de CP), maar DE plaat was toch wel Signum - The Timelord. dit is samen met Second Wave de beste Signum ooit IMO.
Markus part 2: Vadim Zhukov - Exit
kortom, heerlijk avondje en voor herhaling vatbaar. :)
maar dan moet de taxichauffeur ons wel afzetten aan Den Haag HS en niet CS :whip:
*edit* @ Jack: ik wil je niet met een trauma opzadelen of zo voor je afwezigheid, maar Markus draaide nog zijn remix van Beautiful Things.. zo rond half zeven deze morgen.. was wel heerlijk ;) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by TOR
*edit* @ Jack: ik wil je niet met een trauma opzadelen of zo voor je afwezigheid, maar Markus draaide nog zijn remix van Beautiful Things.. zo rond half zeven deze morgen.. was wel heerlijk ;) |
mss bezorg je jack hier niks mee mah mij wel hoor... WHAT?????????? :eek: :( |
|
|
| TOR |
| uit het tracklist forum is gebleken dat ik Free Fall van Nu-NRG gemist heb.. erg jammer, was een van de platen waar ik naar uit keek om op een groot soundsystem te horen. waarom moet ik net dan naar het toilet?! :whip: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|