|
|
| Zehra |
pas thuis. ga slapen. maar eerst de samenvatting!
cityparade: no thank you
mensen op cp: nog eens no thank you
asta:
- perry: will you walk away? walk away??? en dan achteraf 'arise' horen was gewoon in één woord: ZALIG!
- markus: heerlijk setje... en gewoon te gek da hij na zijn set bij ons is komen staan en feesten :)
- armin: weer eens goe genoten... heb 1 liedje gehoord die tor ook nie kende mah kan wel zeggen: DAMN! wat een plaat!
- markus: heb ik nie meer meegemaakt :(:(:(
party people: gewoon één voor één super mensen, gezellige sfeer (zoals altijd, I love it) grappig hoe je toch zo door te feesten leuke mensen leert kennen... :)
uitgebreid verslagje volgt mss nog wel. foto's ook. filmpkes mss... :p |
|
|
| Kaidreas |
Ik ben vreeeeeed moe.
gvd eerst een taxi genomen naar centraal station in den haag, wat blijkt dat we daar niet moesten zijn.
anyways. Ik vond parry en merkus echt een feest. zeker met tranquility en magnetic north (dacht ik, f maybe cloud coukoo)
sorry dat ik het moet zeggen maar armin vond ik slecht. alleen leuk dat ie carte blanche draaide :D
Alle kruip nu mijne nest in want kmoet er morgen weer om 6 uur uit.:mad: |
|
|
| emma |
uitgeslapen dus kort verslagje !
Perry wist ons weer goed te bekoren in het begin en zeker toen hij 'came along' draaide werd ik effe zot; de laatste 3 weken beluister ik die plaat zeker 2x per dag; ben er helemaal gek van...
Geweldige schijf gewoon, voor de rest was zijn set ook erg goed. Had ik zeker niet anders verwacht van hem.
Dan Markus, heb hem al 2 x moeten missen, 1 keer in okt omdat ik toen vr de eerste keer 1 mijn leven niet buitenmocht van mijn moeder en een tweede keer in XL wegens familiale omstandigheden DUS derde keer goede keer ! Ik heb genoten . . . hij's echt geweldiiiiig ; voelt het publiek perfect aan en hij geniet er ook van ! Had vorige week een report gelezen op florida-TA-forum en daar moest hij opwarmen voor tiesto en iedereen zei dat hij beter was dan Tijs; kan ik echt 100% inkomen ! WOEOEIIII => I found myself in you \0/ _0_ \0/ (deze plaat gaat een hele dag op repeat staan)
Armin : Ik heb onwaarschijnlijk genoten van zijn set; enkele klassiekers passeerden de revue... veel van mijn favo songs en heb lekker meegezongen. Zijn set was stukken beter dan op CP en toen ie opt einde fallen' ging draaien omdat we da gevraagd hebben had ik ineens een energiestoot ! Ik was op een bepaald moment tijdens zijn set zo gelukkig; al die geweldige mensen, mijn favo dj, die sfeer, echt een onbeschrijfelijk gevoel . . .
Markus2: nog maar even gehoord maar erg ok, spijtig dat ik zo moe was want hij draaide nog lekker maar kon het gewoon niet meer aan !
Het was een supergeslaagd dagje; de sfeer op Armadafeestjes is obeschrijfbaar, iedereen is happy, lief ... niemand die vies kijkt of ambetant doet, iedereen deelt en lacht ! Echt fantastisch... THX
Ik kan er weer effe tegenaan !!!!!
Pix volgen nog ! ! ! ! ! ! ! ! !! ! ! |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | | Perry wist ons weer goed te bekoren in het begin en zeker toen hij 'came along' draaide werd ik effe zot; de laatste 3 weken beluister ik die plaat zeker 2x per dag; ben er helemaal gek van... |
Daar herinner ik me iets van. :) |
|
|
| Freezel |
Nice report Emma :) Ik kon ook wel zien en merken dat je het enorm naar je zin hebt gehad :)
Zoals altijd kort geslapen na een feest, dus maar reportje tikken:
Avondje begon rond 20:45 met het afreizen naar Den Haag en ook meteen de wedstrijd NL - Zweden. Met Emma afgesproken in Den Haag om 22:00 en in die tussentijd via de radio luisteren naar de wedstrijd. Niks gebeurd gelukkig :p Toen vanaf CS naar een cafe gelopen om een deel BeTA's tegemoet te komen en nog een deel van de verlenging kijken. Toen de 1e verlenging voorbij was naar de Asta gegaan om de rest van de BeTA's te zien.
Toen we binnenwaren kreeg ik te horen dat er penalties genomen moesten worden, oftewel we liggen eruit zoals altijd op penalties :p Dus bellen met het thuisfront om op de hoogte gehouden te worden en WE ZIJN DUS ING DOOR op penalties :p Avond kon dus al niet meer stuk :)
Perry draaide echt super! Het werd alleen maar beter toen ik vertelde dat we door waren ;) Heerlijke set met als hoogtepunten Arise, Came Along :eyespop: (plaatje van Emma wat ze onderweg nog liet horen) :) en Tranquility :) Dan was het Markus-time! Van te voren zei hij nog dat het een gevarieerde set zou worden, was het zeker, maar ook gevarieerd VET! Hoogtepunten waren Remember Magnetic North, Perfect Wave, Swing 2 Harmony en Find :)
Na deze 2 uur durende set van Schulz: Armin-time :) De mc kondigde hem aan als de #1 van de wereld, Armin keek wel even verbaasd ;) En hoe toepasselijk, Armin in Oranje :p 3 uur pure energie, subliem mixen, enthousiasme, superplaten :eyespop: :eyespop: Hoogtepunten waren No One On Earth, White Room, First Strike, Communication 2004, The Timelord, In Silence ..... kortom zijn hele set :crazy: :crazy: Als toegift Fallen! Ik zat er echt even doorheen rond dat tijdstip, maar als je achter Armin op de verhoging staat en je ziet de mensen beneden uit hun dak gaan krijg je spontaan weer energie :) Ik heb Armin nog een demo'tje gegeven van een track van 2 Engelse jongens die ik ken via irc, was hij wel blij mee :)
Daarna weer Markus-time! Dit hebben we maar even meegemaakt, omdat we erg moe waren (Emma al een dagje CP in de benen had, oorpijn van muziek etc, ik was zelf ook moe, piep in oren etc). Dus rond 6:45 zijn we moe en voldaan weggegaan :)
Rond 8:45 was ik weer thuis, eerst forums bekijken etc ;) Om 10:15 gaan slapen na eerst nog eens de verlenging + penalties gekeken te hebben en een heerlijk gevoel aan over gehouden :):)
Pluspunten:
- Sfeer (altijd op Armadafeestjes)
- Publiek (vriendelijk, geen gezeur niets)
- DJ's in vorm (geen enkele fout gehoord)
- Sublieme platenkeuze (heerlijke nummers die allemaal bijelkaar pasten)
- Markus in het kwadraat! Zeer aardige kerel, nog een hele tijd met hem over muziek, draaien, feesten, toekomst, vinyl vs cd etc gepraat :) Topgast!
Minpunten
- Geluid af en toe te hard (piep in oren)
- Betaalde gastenlijstplekken voor sommige (typisch NL)
Mensen, bedankt voor weer een topavond en op naar de volgende! :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|