return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 
Armadanight @ The Asta The Hague

Kaidreas
wel, het zit zo ik heb pokke veel goesting om te gaan.
maar ik moet de zondag erachter eigenlijk naar een open deur gaan in leuven.( tis voor avondschool) en ja, het wordt gewoon trop.
ik bedoel ff wa rondwandelen op cityparade laat ons zeggen 10uut 's morgens vertrekken. en dan naar asta erna, en terug komen das dus terug 8-9 uur 's morgen, de volgende dag, dan nog naar leuven cruisen met den trein, en die opendeur begint pas om 14 uur. en nog altijd zonder slaap. dan nog terug naar huis. laat ons zeggen 18 uur thuis... direct in men bed, en de volgende morgend om 6 uur 's morgens er weer uit. dat kan ik niet volhouden. en verlof kan ik niet nemen,(te dicht bij het bouwverlof) and stuff. dus happens. maar langs de andere kant... ik mis echt wel een vet feesje. en tis gewoon leutig met deze bende uitgaan vind ik.
Jasperovitsj
Skip de cityparade, slaap lekker lang uit en ga gewoon 's avonds mee naar Asta alleen? Er zijn nog mensen die met de trein over Antwerpen naar Den Haag moeten, dus alleen zal je normaal niet zijn...
TOR
quote:
Originally posted by SilentEagle
Ben aant overwegen om vanuit Antwerpen met de trein te gaan, en ook terug... Is er iemand die dat van plan is, want alleen ga ik da ni doen. :)

euhm.. de meesten toch dacht ik?

da's het gemakkelijkst..

voor mij wel eerst Cityparade, dus ik kom van Gent.. maar er moet toch overgestapt worden in Antwerpen Berchem, dus we kunnen opnieuw daar afspreken zoals de vorige keer...
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by TOR

quote:
Originally posted by SilentEagle
Ben aant overwegen om vanuit Antwerpen met de trein te gaan, en ook terug... Is er iemand die dat van plan is, want alleen ga ik da ni doen.

euhm.. de meesten toch dacht ik?

Had hij niet over de Cityparade?
Als hij het over Asta heeft geen probleem denk ik, wie gaat er nu allemaal met de trein naar Den haag?
Ik ni meer, wel spijtig voor de sfeer, maar ik kan mee met Xilver met de auto, en das goedkoper dan de trein, en aangezien mijn budget niet echt groot is...
Kaidreas
grrrrrr, awel jasper ge hebt me weer kunnen overtuigen.(maar ôp 1 belofte. het moet echt een phat feesje worden)
hehehe. owkee i'll skip the parade.
ja echt ik ga wel mee. sorry freezel, maar eu, kunt ge voor mij dan toch een kaartje halen ;)
woooops :clown:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium