return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 
Armadanight @ The Asta The Hague

FUSyke
pré-party bij u?;) :p
MaGiK54
quote:
Originally posted by MaGiK54
Daarentegen komtie volgens de site op zeker op 5 juni samen met M.I.K.E naar de Asta voor de laatste Astatic.

*bump*

Op de 5e zal het geen Perry en MIKE worden, maar Mark van Dale en Misja Helsloot.
Eagle`
Iemand een idee of dit feestje uitverkocht geraakt anders koop ik geen kaartje in voorverkoop, kwestie van het niet te moete weggooien zoals vorige keer ;)
Freezel
quote:
Originally posted by Eagle`
Iemand een idee of dit feestje uitverkocht geraakt anders koop ik geen kaartje in voorverkoop, kwestie van het niet te moete weggooien zoals vorige keer ;)

Ik denk niet dat het uitverkocht zal raken. In die periode zijn er nog steeds tentamens in NL en Impulz Outdoor. En als Nederland de kwartfinale haalt is de 26e ook een mogelijke speeldatum ;)
MaGiK54
quote:
Originally posted by Freezel
Ik denk niet dat het uitverkocht zal raken. In die periode zijn er nog steeds tentamens in NL en Impulz Outdoor. En als Nederland de kwartfinale haalt is de 26e ook een mogelijke speeldatum ;)

En gezien avonden met Armin nooit geheel uitverkocht zijn, altijd gezellig druk maar nooit bomvol uitverkocht, ga ik ervan uit dat dit feessie niet uitverkocht raakt. Tevens is er volgens mij ook helemaal geen voorverkoop, op de Asta-site staat niks en via ticketservice kan je nog geen kaarten kopen. Kwestie van redelijk vroeg (uurtje of 11 a half 12) aankomen dan weet je zeker dat het nog niet te vol zit.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium