|
|
| Tiger777 |
Date Registered: Dec-07-2002
Total Posts: 2672 (5.05 posts per day)
nog steeds meer dan 5 posts per day :nervous:... en ik maar denken dat het beter ging :rolleyes: |
|
|
| Belgian Bonzai |
Jan-13-2002
Total Posts: 427 (0.50 posts per day) |
|
|
| Dj Thy |
Status : Deckhead
Posts : 996 (0.89 posts per day <= tzijn altijd wel LANGE posts, ga maar kijken in production forum :D. Anyway t'is de kwaliteit dat telt, ni de kwantiteit).
Damn, voel mij oud nu :D |
|
|
| Dark Apostle |
Date Registered: Aug-08-2002
Status: Tepelklem Profeet
Total Posts: 994 (1.52 posts per day)
Ik kende TA al langer, maar het heeft ff geduurd voor ik me registreerde op het forum |
|
|
| SnuggLe |
BETA-ers zijn over het algemeen wat jonger dat de NLTA-ers volgensmij, maar dat komt doordat jullie forum ook wat later ontstond. Maar jullie gaan nu wel hard :) Maybe komt dat omdat er bij ons strenger gemoderate werd/wordt. Vroeger best wel wat flinke flamewars etc gehad met wat oude Moderators... Die zijn ook al een aantal keren verwisseld. Alleen Blik is al eeuwen moderator.
Ik ben geregistreerd op Mar-17-2001 nadat ik eerst heel erg lang op RMF (raremusicfinder) heb gezeten, daar (super-)moderator ben geweest en veel mp3z heb aangeboden ;) Toen het daar te druk werd en er alleen leechers kwamen ben ik richting TA gegaan.
Zoveel posts per dag heb ik niet, 4497 in totaal (3.87 posts per day), maar dat komt omdat ik in het begin nooit postte. De laatste tijd is het wel 6p/dag.
Vindt het wel cool om te zien dat het hier in het BETA ook een hecht clubbie is, dat is in NL ook wel zo, d'r is al heel lang een 'harde kern' van een aantal man, die de meesten van jullie wel gezien hebben op de Armin feesten in de Asta of op die boot, of zelfs op Addiction ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|