return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 
Sasha - Tue 20 july - Café d’anvers, Antwerp, Belgium

Jasperovitsj
quote:
Originally posted by kurtis b
Zodra de locatie 100% zeker is, wordt hij hier aangekondigd. Er is wel een grote waarschijnlijkheid dat het Café d'Anvers wordt.

Heb jij toevallig iets te maken met de organisatie van E-motionz Kurtis? Moest dat zo zijn: Get Ozgür Can over here!! ;) :D
Pumaz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Heb jij toevallig iets te maken met de organisatie van E-motionz Kurtis? Moest dat zo zijn: Get Ozgür Can over here!! ;) :D

I second that:crazy:
SnuggLe
Ik ben d'r waarschijnlijk ook wel bij, netzoals veel NL-TA's.
Het schijnt toch echt in de Versuz te zijn hoorde ik........

Vanavond eerste de Involver Tour in Amsterdam, met Sasha, Sander K. en Stef Vrolijk........heeeeeeeeerlijK! :crazy: :eyespop:
emma
ik was normaal van plan 20 juli naar tiesto te gaan @ illusion beach ... maar had al beetje schrik dat het er daar stampvol ging zitten (+ geen aangenaam publiek)

en Sasha spreekt me ook wel aan
heb hem nog maar 1 keer heel ff aant werk gezien en wil hem nu wel eens volledig live meemaken & hij komt ook niet al te vaak naar belgië ...

denk dat het sasha zal worden (best wel fun met nl TA's ;) )
SnuggLe
quote:
Originally posted by emma

denk dat het sasha zal worden (best wel fun met nl TA's ;) )

Wie zegt dat het fun gaat worden met de NLTA's? ;)

Oh, als je de volgende keer wat zegt op MSN zal ik niet meteen hard wegrennen zoals laatst, moest de trein halen ;) :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium