|
Sasha - Tue 20 july - Café d’anvers, Antwerp, Belgium
|
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by kurtis b
Zodra de locatie 100% zeker is, wordt hij hier aangekondigd. Er is wel een grote waarschijnlijkheid dat het Café d'Anvers wordt. |
Heb jij toevallig iets te maken met de organisatie van E-motionz Kurtis? Moest dat zo zijn: Get Ozgür Can over here!! ;) :D |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Heb jij toevallig iets te maken met de organisatie van E-motionz Kurtis? Moest dat zo zijn: Get Ozgür Can over here!! ;) :D |
I second that:crazy: |
|
|
| SnuggLe |
Ik ben d'r waarschijnlijk ook wel bij, netzoals veel NL-TA's.
Het schijnt toch echt in de Versuz te zijn hoorde ik........
Vanavond eerste de Involver Tour in Amsterdam, met Sasha, Sander K. en Stef Vrolijk........heeeeeeeeerlijK! :crazy: :eyespop: |
|
|
| emma |
ik was normaal van plan 20 juli naar tiesto te gaan @ illusion beach ... maar had al beetje schrik dat het er daar stampvol ging zitten (+ geen aangenaam publiek)
en Sasha spreekt me ook wel aan
heb hem nog maar 1 keer heel ff aant werk gezien en wil hem nu wel eens volledig live meemaken & hij komt ook niet al te vaak naar belgië ...
denk dat het sasha zal worden (best wel fun met nl TA's ;) ) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by emma
denk dat het sasha zal worden (best wel fun met nl TA's ;) ) |
Wie zegt dat het fun gaat worden met de NLTA's? ;)
Oh, als je de volgende keer wat zegt op MSN zal ik niet meteen hard wegrennen zoals laatst, moest de trein halen ;) :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|