return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 
Sasha - Tue 20 july - Café d’anvers, Antwerp, Belgium

eieregooie
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ga ik weer op mezelf replyen, maar deze wil ik jullie niet onthouden:

:whip:
Stoute Zehra! :p ;)

Moeahaha :p
Zehra
Thanks aan alle beta's en nl-ta's voor de supersfeer. Nu ga ik wel slapen want heb 8u moeten werken met maar 4 uurkes slaap...

quote:
:whip:
Stoute Zehra! :p ;)

:D ;)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Pumaz
Ik wil mij verontschuldigen aan de mensen die op mij zaten te wachten, ik moest héééééééél dringend naar het ziekenhuis en kon onmogelijk (lees: lag bewusteloos) iemand laten weten dat ik niet kon komen.
Mjah, het is weer mijn rug... de beta party is ook onzeker :(

Kon jij niks aan doen hé man! Gisterenavond zelf was het wel vreemd omdat we u niet konden bereiken, maar das normaal als je zoiets voorhebt...

Anyway, veel beterschap, en spaar uzelf maar voor zaterdag, je gaat erbij zijn, willen of niet! ;)

@ Snuggle: Ik vond dat er wel een hoop gedrogeerde mensen rondliepen, maar echt storend waren ze - voor mij - toch niet.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jasperovitsj

@ Snuggle: Ik vond dat er wel een hoop gedrogeerde mensen rondliepen, maar echt storend waren ze - voor mij - toch niet.

Nou, echt totaal niets van gemerkt, op een of andere vage homo met een zonnebril op na.
In NL is het echt 10x erger!

Storend waren ze zeker niet, als ze er dus al waren. Diegenen die zeggen dat het te druk was en daardoor veel ellebogen voelden: het is maar waar je je aan stoort. De muziek was te geweldig om je daar druk over te maken.

@ Nyah: Serieuze blik? Ah, dat kan ook :)
Maar ge bent wel een aardige dame, leuk je even gezien / kort gesproken te hebben.
TOR
quote:
Storend waren ze zeker niet, als ze er dus al waren. Diegenen die zeggen dat het te druk was en daardoor veel ellebogen voelden: het is maar waar je je aan stoort. De muziek was te geweldig om je daar druk over te maken.

mja, was ook wat pissed nadat ik de eerste 2 uur van Sasha's set had moeten missen.. echt jammer, want ik kwam midden in zijn set weer op de dansvloer en kon dan niet meer in de muziek komen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium