return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 [37] 38 39 40 41 
Sasha - Tue 20 july - Café d’anvers, Antwerp, Belgium

SnuggLe
Oke, even wat fototjes en een klein reportje.

Rond 20:00 uur van huis gegaan (met Jasper) en richting Roosendaal gereden om Chefke op te halen. Rond half 10/10uur in Antwerpen, geen geklooi ondanks de werkzaamheden, maar we konden geen goede parkeerplaats vinden. Niets was 24 uur en geen enkele belg kon ons aan de vooravond van de nationale feestdag (21 juli is Belgie dacht ik heeeeeeeeeel lang geleden onafhankelijk geworden van 'Holland') vertellen waar je wel kon parkeren. Na wat zoeken stonden we ineens midden onder de grote cathedraal midden in het centrum.

Op de terugweg met wat postertjes :)

Cafe D'Anvers

Na een belgisch biertje, waar 'Grolsch' op stond ;), van 1,50 euro midden in het centrum (goedkoop!) richting Cafe d'Anvers gelopen. Werd er eerst hard gelachen toen ik vertelde dat het midden in de hoerenbuurt lag: het was echt zo. Redelijk appetelijke dames stonden er zelfs nog, maarja of ze praaten Hongaars of je leuter valt eraf als je er wat meedoet, dus Chefke maar weerhoudenvan het binnentreden :p Even vlaamse frieten nog gegeten en gelachen om een vent die foto's van de hoeren nam , wat natuurlijk niet mocht.
22:45 stonden we voor Cafe d'Anvers wat er van buiten niet uitziet. Half 12 gingen de deuren echter op. NOg een kaartje verkocht wat over was, de belg die hem kocht vertrouwde het NL kaartje niet :)

Eenmaal binnen even alles bekijken: wat een gave tent! Het ziet er van binnen echt uit als een bouwvallig kraakpand. Veel oude stenen muren en draden die overal doorheen lopen. Maar een uitstraling waar je u tegen zegt. Even gezeten op wat loungebanken en toen de dansvloer op.
De mensen kwamen binnendruppelen en DJ CP (van het duo Pole Folder & CP) was ana het opwarmen. Klonk echt goed, lekker diep. Ook werd Chiapat- Westworld nog gedraaid. Erg populair nummer de laatste tijd. Hoorde hem voor het eerst op de Everybody met Deep Dish, sindsdien draait iedereen hem.
De belgen hebben ipv Heeeeeeeeee Hooooooooo iets anders: Keihard gillen/schreeuwen om de sfeer erin te krijgen, maar precies op de verkeerde momenten :)

Het werd langzaam aan drukker, en ook veel bekenden kwamen binnen druppelen (vele TA's, ook belgische, en nog wat lui van clubcharts) en het werd gezelliger in de zaal. Het was wel WARM zeg. Als je stilstond was het al warm, en de rook was IRRITANT! Gelukkig was er nog de ONTZETTEND grote ventilator, maar die blies je ogen droog :)
Om 2 uur begon Sasha eindelijk, en hoe. Hij gaf heerlijk gas. Ik was eigenlijk supermoe maar heb echt tot het einde van zijn set op de dansvloer gestaan. Kreeg geen gelegenheid om te chillen want er zat gewoon GEEN break in zijn set. Hij heeft het geen moment rustig aan gedaan en dus moest je wel blijven dansen.

Het belgische publiek was erg gezellig en de sfeer zat er ook goed in!! Iedereen vrolijk, geen mensen dik onder de drugs, geen dikke wietlucht, iedereen blij. Een topsfeer bij een topavond.
Wat overigens frappant was, ik moest foto's maken voor een niet nader te noemen website. Ik vragen van: kan ik foto's maken van achter de djbooth of wat dan ook. Antwoord: Ja, maar niet de eerste 1,5 uur van de set van Sasha. Heel apart antwoord, maar oke, de eerste 1,5 uur is Sasha meestal juist nog nuchter, dus dan zou je juist beter foto's kunnen maken :D Maar het viel mee deze keer.

Wat ook stom was, bij het bouwen van Cafe d'Anvers hebben ze een beetje een domme fout gemaakt. Het publiek staat voor de dj booth HOGER dan de dj zelf en dus kan je vanuit de rest van de zaal de dj niet zien en de dj het publiek ook niet :S
Fijn joh...NOT! Beetje jammer voor de interactie.....

Mijn nieuwe desktop:)

Weinig platen van Involver de eerste 3,5 uur, daarna oa Spooky - Belong en Watching Cars go by. Half 7 ongeveer gooide Sasha zijn laatste platen erop. Hoe kan het ook anders: In a State, en daarna nog een remix van JFOS - Do what you want. Heerlijk :) Een gepaste afsluiting van een heerlijke avond/nacht.
7 uur de auto weer in , half 10 in je nest. Wat een dag.........

Platen die voorbij zijn gekomen: (maybe kunnen mensen helpen):
Spooky - Belong, Jase from Outer Space - Do what you want (?? Remix)
Britney Spears - Breathe On Me (James Holden Dub), N.E.R.D - Maybe (?? remix)
Felix da Housecat - Watching Cars go By, Future Sound of London - Papua New Guinea (Satoshi Tomiie Main Path Mix), Spektrum - Kinda New (Tiefschwartz Dub)
UNKLE - In A State, Chiapet - Westworld (Clubmix??)

Jullie in de playboy? Jeah right! :D

Het belgische publiek was jummie!

Was dus geweldig en gezellig met Partyhardy, Matthijs, Lex, Tijs08, Emre, Three O Three, Sido van de Boumabros (en vriend), Ramona, Phortje, Chefke, Zehra, Nyah & vriendin, nog wat Belgische Ta's, Ovide, en verder ben ik niemand vergeten volgensmij :)
Ik vond het misschien wel een legendarische avond weer ;) :p

Nog 2 filmpjes! :)
http://elektron.ewi.tudelft.nl/~jcapel83/Sasha1.MPG
http://elektron.ewi.tudelft.nl/~jcapel83/Sasha2.MPG

Verder komen alle foto's nog op www.partyscene.nl alsmede een goed report. Post ik nog wel even.

Greetz,
SnuggLe
SnuggLe
Ga ik weer op mezelf replyen, maar deze wil ik jullie niet onthouden:

:whip:
Stoute Zehra! :p ;)
Pumaz
Ik wil mij verontschuldigen aan de mensen die op mij zaten te wachten, ik moest héééééééél dringend naar het ziekenhuis en kon onmogelijk (lees: lag bewusteloos) iemand laten weten dat ik niet kon komen.
Mjah, het is weer mijn rug... de beta party is ook onzeker :(
Nyah
quote:
Originally posted by SnuggLe
Oh en Nyah je bent :cool: maar :gsmile: eens wat meer! :)

:p :p :p

:o sorry, heb nu eenmaal een serieuze blik ;)
TOR
quote:
Originally posted by Pumaz
Ik wil mij verontschuldigen aan de mensen die op mij zaten te wachten, ik moest héééééééél dringend naar het ziekenhuis en kon onmogelijk (lees: lag bewusteloos) iemand laten weten dat ik niet kon komen.
Mjah, het is weer mijn rug... de beta party is ook onzeker :(

ow, dat is minder.. ik vroeg me al af of er niks ergs aan de hand was omdat je gsm niet aanstond. hopelijk word je snel beter

quote:
Originally posted by Snuggle
geen mensen dik onder de drugs

dan heb je niet goed gekeken, geloof ik. op geen enkel moment werd ik omringd door mensen die volledig bij bewustzijn waren.. kreeg constant ellebogen in mijn ribben, vingers in mijn oog... gezellig is anders.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium