|
Sasha - Tue 20 july - Café d’anvers, Antwerp, Belgium
|
|
|
| Jasperovitsj |
| Of ik kan het hoesje van internet plukken en het met onze crappy printer afdrukken, volgens mij gaat hij het verschil echt niet merken! :D |
|
|
| Kaidreas |
| en dan heel de tijd met die print rondbewegen, zodat ie de tijd niet heeft om fatsoenlijk te kijken. :D |
|
|
| Pumaz |
Ik neem Airdrawndagger alleszinds mee voor een kriebel, ik twijfel tussen cd en vinyl...
Dries gij pakt de stift mee he ;) |
|
|
| Pumaz |
die link uitgeprobeerd gert? :stongue: |
|
|
| SnuggLe |
Persbericht dat ik kreeg:
| quote: |
Planrap (Korps)
Op basis van de bureauwerkplannen en van eerder behaalde bureauresultaten wordt door de directie van Haaglanden de planrap (planrapportage) vastgelegd. Met dit document kunnen de ambities voor het komende jaar worden vergeleken met de doelstellingen in het meerjarenkader alsmede de (geëxtrapoleerde) resultaten van het jaar ervoor. De korpsplanrap is een soort van stapeling van de individuele planraps van de verschillende wijkbureaus en zorgt voor inzicht op de stand van zaken rondom de prestatiedoelstellingen. In de planrap wordt vermeld aan welke doelstellingen de bureaus moeten voldoen. Deze betreffen de gebieden maatschappelijke integriteit, dienstverlening, interne performance, veiligheid en leefbaarheid. Deze resultaatgebieden zijn vervolgens uitgesplitst in korps- en bureauprioriteiten. De uitwerking van de resultaatgebieden en hoe de verwachte resultaten gehaald dienen te worden, moet vervolgens verwerkt worden in de plannen van aanpak die met behulp van de SAARA-methode ontwikkeld worden. Tevens is er vermeld dat de bureauprestaties worden vertaald naar individuele prestatieafspraken, zodat ook individuele dienders betrokken worden gemaakt bij de te leveren korpsprestatie maar ook afgerekend kunnen worden op hun productie.
In het landelijk kader 2003 – 2006 wordt in de toelichting aangegeven dat bij de intensivering van toezicht het zwaartepunt moet liggen bij de delicten waarvan de burger veelvuldig en direct slachtoffer wordt, zoals huiselijk geweld, inbraken, berovingen, diefstal etc. De ambitie van het korps in 2004 is, zoals deze verwoord staat in de korpsplanrap, conform deze afspraken met name gericht op de aanpak van geweld in de regio in de zin van mishandeling, bedreiging, straatroof en overvallen. Toezicht en handhaving zal in combinatie met de veelplegers aanpak moeten resulteren in meer verdachten terzake van eenvoudige diefstal, diefstal uit bedrijven en vernielingen. Vraag hierbij is of een veelplegeraanpak niet juist leidt tot een daling van het aantal aanhoudingen.
|
..oftewel mijn persaanvraag is binnen! Mooizo!
Ik kom met de auto vanuit Den Haag (breda dus, die kant op). Heeft iemand nog tips voor parkeren et cetera?
Is er nog een BETA-meeting enzo (zag dat Emma en Zehra wel gingen), en hoe zit het met wiet/stackers, mag dat in Belgie?
Greetz,
SnuggLe |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|
|