|
|
| Pumaz |
Aan alle producers/geïntreseerden:
Ik ga deze post editen en omzetten naar een (waarschijnlijk verschrikkelijk lange) tekst over muzietheorie en composeren voor diegenen die het moeilijk hebben met dingen als melodie, harmonie of gewoon willen beginnen met het producen maar weten niet waar begonnen. Vertel gewoon wat je weten wil en zorg ervoor dat het erin komt. Ik denk dat ik wel een geschikte persoon ben om zulke vragen te beantwoorden. |
|
|
| lievez |
good, zou van de zomer wel eens wille beginne met prutsen aan muziek dinges ;)
bekke uitleg over hoe beginne enzo eh, op wa ge moe lette en stuff
en da me die midi dinges ;) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by lievez
bekke uitleg over hoe beginne enzo eh |
Wat bedoel je? Welke programmas je best koopt?
| quote: | | en da me die midi dinges ;) |
Wat over midi?
Sorry hoor, tis gewoon dat ik het goed wil doen, over masteren en zo bestaan al threads maar over het composeren niet, dus is dit een primeur... |
|
|
| lievez |
awelja gewoon, over ge best begint me u ideekes voor uw lieken enzo in elkaar te stampen :p
kan er niveel uitleg over geven aangezien ik er de balle van weet.
ma doe u ding gewoon ma, tzal wel goe uitgelegd zijn :d |
|
|
| Wildfir3 |
heel erg simpel, en misschien ook wel 'zo' te horen als ge derop let, maar 'k zou graag wel eens weten hoe ge nu juist een lied opbouwt volgens de regeltjes (als er al vaste regeltjes zijn)
kzeg maar iets:
1. opbouw 32 beats lang
2. break 12 beats lang
3. slot 32 beats lang
Ik weet ook wel da veel te kort is enzo hoor, is maar om een gedacht te hebben :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|