|
|
| Pumaz |
^dat is nu een goeie vraag, waarvan je zeker het antwoord uitgebreid zal krijgen :)
Ik heb een schema gemaakt van wat er uitgelegd zou moeten worden, en je kan ermee door denk ik :D
Is het mogelijk om een post te hebben van meer dan 1 pagina? Het zal niet veel schelen denk ik... |
|
|
| Azo |
ik zou precies graag wat uitleg hebben over
*zwakke en sterke akkoorden
*minor en major scales
*intervallen?
*overgangsakkoorden?
kweet ni hoe da allemaal precies heet. menne pa speelt gitaar en die legt af en toe is iet uit, maar ik zie die te weinig om dat echt te kunne leren.
:) |
|
|
| Kaidreas |
waar begin je het beste mee?
met de beat opbouw? hoe snel volgen ze achter elkaar, en hoe gaan ze in het geheel klinken? enz.
of misschien met de melodie.
--> ik heb het dan over patronen e (fruity loops). wa is eigenlijk het begin voor u? |
|
|
| Pumaz |
Mijn tekst zit in de maak, maar aangezien hij nogal lang (en ver van af) is, zal ik ondertussen jullie vragen zo goed mogelijk antwoorden.
Dries :
Persoonlijk begin ik altijd met het maken van een melodie en ik ga ervan uit dat het bij de meesten (in de trance toch) ook zo is. Het is veel gemakkelijker (en logischer) percussie (drums en hi hats en claps en zo) te maken die op de melodie passen dan een melodie te maken die op uw percussie past. Ik heb u hetgeen da ge moest hebben gemaild, zet er wat percussie op of pruts ermee en mail mij anders dan hetgeen ge bekomt terug :)
De rest doe ik morgen:p
Geen zin & geen tijd |
|
|
| Wildfir3 |
Tamzak! updates! ;)
Nog een vraagske: misschien es nen uitleg van alle soorten hardware die ge kunt kopen en wat ge daar precies mee kunt doen. Ik ben namelijk iemand die graag zou gaan producen, maar zolang ik me daar geen stukje hardware voor koop voel ik me niet 'verplicht' om daarin door te zetten. Ni da ik da ni graag zou doen ofzo zenne, maar soms heb ik een extra duwtje in de rug nodig ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|