return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Trance.nu Summer Dance Event

MaGiK54
Als het mooi weer is, kom ik wellicht jullie ook wel vervellen. Lekker chillen in de zon met en lekker drankje erbij en dan op de achtergrond goeie trance, daar voel ik wel wat voor.
SilentEagle
quote:
Originally posted by MaGiK54
Als het mooi weer is, kom ik wellicht jullie ook wel vervellen. Lekker chillen in de zon met en lekker drankje erbij en dan op de achtergrond goeie trance, daar voel ik wel wat voor.

Vervelen ok, maar ik hoef echt geen vervellende hollander op mn dak.
TOR
lol, good one Seb :stongue:

quote:
Originally posted by Pumaz
Luister eens naar de originele versie van Unknown Source - Nadjanema, en daarna de Airbase remix. Hij kan wel wat hoor (soms)

ik vond het origineel nog iets beter eigenlijk. de manier waarop de melodie wordt geïntroduceerd is gewoon super massive. :eyespop:

en eigenlijk levert Jezper erg goed werk hoor. op het gebied van de productie dan. er zitten vaak veel meer elementen in zijn nummers dan in een nummer van Mike en alles klinkt perfect samen.

doorgaans vind ik zijn nummers iets te cheesy, maar qua productie/mastering is hij zeker een van de betere.
Pumaz
quote:
Originally posted by TOR
ik vond het origineel nog iets beter eigenlijk. de manier waarop de melodie wordt geïntroduceerd is gewoon super massive. :eyespop:

Dan is er toch nog iets waar we het niet over eens zijn :)
Original vind ik te happy klinken, wat Jezper met de lead deed vond ik echt formidabel, de meesten herkennen het origineel erin wel niet eens :toothless
Azo
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Kan ik een liftje scoren? *angelface* :p

tuurlijk :)

edit: de offtopic jezper discussie: soms maakt ie wel ne goeien track. Maar hetgeen ik totaal ni begrijp, is dat er zoveel zijn die "Ionize" goe vinden... die melodie, ik krijg daar de platte van.

de enigste die ik goed vind:
genie - theme from the rock - nadjanema remix - oude tracks: runaway & dreamer

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium