|
|
| Eagle` |
Ebn errug traag van begrip met examens lately, maar ik zou ik echt wel willen bij zijn, heb altijd al is signum willen zien, misja ook spijtig genoeg gemist met Addiction die avond. Enige minpunt is de afstand, is wel effe treinen.is noorden van nederland, toch ??? Moet er nog is over nadenken :(
edit: kuuuuuuuuuuuuut dan ben ik naar werchter dat weekend :mad: |
|
|
| sndh |
sta je dan niet nog steeds in de file? :p Scheelt alleen wel met de auto daarneer gooien :p
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Je kan anders ook gewoon je auto in Haarlem of Overveen parkeren en dan de bus pakken... |
|
|
|
| MaGiK54 |
| Bedankt voor de tips, het belangrijkste is dat ik me auto een beetje kwijt kan daaro. Als het mooi weer is, dan zal ik errug vroeg die kant op komen, dan ga ik eerst lekker bakken in de zon, dus dan heb ik weinig last van files. |
|
|
| Tim81 |
| Het zal natuurlijk niet zo druk worden als met Beachbop de laatste jaren... Dit feest is natuurlijk en minder groot (alleen trance-liefhebbers) en op vrijdag ipv zondag! |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Tim81
Het zal natuurlijk niet zo druk worden als met Beachbop de laatste jaren... Dit feest is natuurlijk en minder groot (alleen trance-liefhebbers) en op vrijdag ipv zondag! |
Maar als het mooi weer is dan is Bloemendaal sowieso al wel aardig druk... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|