|
|
| sndh |
het maakt opzich niet zoveel uit denk ik, ligt meer aan waar je vandaan komt, en je gaat met de auto neem ik aan? Kom je vanaf richting amsterdam is het gewoon beter om haarlem te doen, auto neerzetten in de buurt naast het station (als je er voorstaat links).
Pm voor hotspots ;)
Kom je uit het zuiden is het beter via zandvoort, zal niet superdruk zijn denk ik... |
|
|
| emma |
owkeej . . .
ben dus zeker van de partij . . .
zijn strandslippers toegelaten ? |
|
|
| dj_spare |
hmm slippers... ik denk niet dat ze gaan sorteren op dresscode ;)
Oh als je met het openbaar vervoer gaat... STOP NIET @ BLOEMENDAAL... vanuit daar moet je 7km lopen en dat is een takke-eind zeg!! duinrug na duinrug.. ik werd er helemaal naar van :toothless |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by emma
owkeej . . .
ben dus zeker van de partij . . .
|
Wow, onze Zuiderburen vertegenwoordigd!! :toocool: Diehard alert :tongue2 |
|
|
| sndh |
| quote: | Originally posted by dj_spare
hmm slippers... ik denk niet dat ze gaan sorteren op dresscode ;)
Oh als je met het openbaar vervoer gaat... STOP NIET @ BLOEMENDAAL... vanuit daar moet je 7km lopen en dat is een takke-eind zeg!! duinrug na duinrug.. ik werd er helemaal naar van :toothless |
serieus, ben je daar toen uitgestapt :eyes: .... conditietraining inderdaad, duinpannenroute. Je moet inderdaad echt bloemendaal uit, de bus rijdt dan gewoon door de duinen richting zee. Buschauffeur ff zeggen dat je naar het strand moet, weten ze wel :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|