return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 
Mun uusi miksaus!

BetaFactory
Nojoo, niin minä tarkoitinkin...vai teinkö. :) Ja oma soitinta ei pysty pysäyttämään, vaan sillä on ainoastaan tuollainen "REJECT"-näppäin. Tarkoitin enemmän "PAUSE"-näppäintä (niinkuin CD-teknologiassa toimii).
Aki A.
quote:
Originally posted by BetaFactory
Pystyykö "pysäyttymään" tulevan biisin levyn kunnes odotellaan sitä oikeata kohtaa missä biitit menevät 1234 ja 1234?

Jep, jos saa biitin aikaisin kohdalle niin silloin ei tuu ees kiire..mutta jos toinen "kertosäe" on jo loppumassa ja pitäis kelata kaikki alkuhuminat yms pois ekaan biittin ja saada se poistuvan biisin kanssa oikeaan aikaan soimaan niin aina ei onnistu ja sillon tulee kämynen vaihto (esim tossa mushroom therapysta mindspringiin :()

..ja tota on tosi hankala selittää kuten on käyny ilmi :D Tolle pitäis keksiä joku termi :)
zeus82
Just sain rekisteröityy itteni tänne...:eyes: ...ja whoa..kertokas nytten että onko tuo niin vaikeata soittaa kun en ole ikinä kokeillut(vaikka mieli tekis):conf: ,,ja kommentia laitan tulee myöhemmin kuhan kuuntelen ekaan ton!!
BetaFactory
Tervetuloa! Itselläkin tekee kyllä mieli aloittaa, mutta kun Teknarit maksavat niin pirun paljon.
zeus82
Juuri parhaillaan soi tuolla taustalla,ihan ok,mut ei oikein mun tyylist musiikkii,oon kyl kuullu huonompiakin esim. muutama paikallinen :haha: ...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland