return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Integrate - 5 juni - Paard van Troje - Den Haag

SnuggLe

Integrate - 5 juni 2004
25 pleuro - Het Paard van Troje - Den haag
www.musikatremenda.nl

Lineup: Heiko Laux, Technasia, Dave Miller, Benny Rodrigues
Bart Skills, Makcim en MC Zoe Xenia

Wie gaan d'r?
Ik ga wel eventjes kijken zeer waarschijnlijk.

BasD ga je mee? :)

Greetz,
SnuggLe
TranceFool
Ligt het aan mij of proberen de clubs nogal gebruik te maken van de toenemende populariteit van kleine feesten? 25 euro....das omgerekend 55 piek (ja ik reken nog steeds terug :rolleyes: ). Ik heb het idee dat kleine feesten over het algemeen steeds duurder worden.

Trouwens wel een erg leuke line-up hoor! :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by TranceFool
Ligt het aan mij of proberen de clubs nogal gebruik te maken van de toenemende populariteit van kleine feesten? 25 euro....das omgerekend 55 piek (ja ik reken nog steeds terug :rolleyes: ). Ik heb het idee dat kleine feesten over het algemeen steeds duurder worden.

Trouwens wel een erg leuke line-up hoor! :)

Mjah, best veel geld inderdaad, ik heb er niet zo bij na gedacht. 25 euro aan de deur was het overigens, 20 in de vvk.
Maarja, het lijkt er wel op ja dat het duurder wordt. Vroegah kostte een groot feest netzoveel geld. Apart...

Ben benieuwd hoe Benny trouwens draait deze avond, of hij 'harder' draait dan normaal.
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
Mjah, best veel geld inderdaad, ik heb er niet zo bij na gedacht. 25 euro aan de deur was het overigens, 20 in de vvk.
Maarja, het lijkt er wel op ja dat het duurder wordt. Vroegah kostte een groot feest netzoveel geld. Apart...

Ben benieuwd hoe Benny trouwens draait deze avond, of hij 'harder' draait dan normaal.

20 in de vvk is ook nog altijd 23 a 23.50 in de vvw incl. fee. De fees van de vvk-adressen zijn tegenwoordig ook schandalig hoog per kaartje.

Maar heb verders geen plannen naar dit feessie te gaan.
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe

BasD ga je mee? :)

Klinkt wel aardig maar ik denk het niet. Bart Skils en Heiko Laux zie ik met Awakenings wel, de rest boeit me niet. En Benny Rodrigues al helemaal niet.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland