|
|
| SnuggLe |
| Las net een gerucht dat niemand minder dan SVEN VATH maybe nog wel even langskomt op Integrate, omdat het de 10e Integrate is enzo...... :) Zou mooi zijn!!!! ;) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Las net een gerucht dat niemand minder dan SVEN VATH maybe nog wel even langskomt op Integrate, omdat het de 10e Integrate is enzo...... :) Zou mooi zijn!!!! ;) |
Sjah...geruchten eh... :p |
|
|
| xxl |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Las net een gerucht dat niemand minder dan SVEN VATH maybe nog wel even langskomt op Integrate, omdat het de 10e Integrate is enzo...... :) Zou mooi zijn!!!! ;) |
Mocht dit gerucht waaro zijn, wipneus ik gelijk ff langs.. Volgende integrate Way Out West!! :thepirate |
|
|
| kolkiewolkie |
| D'r hingen wel posters van Integrate op Strike One dus het zou me niet verbazen als die 2 een dealtje gesloten hebben! |
|
|
| franzelare |
ik kom niet, moest nog mensen terug brengen naar utrecht en dan was het geen doen om weer naar den haag te reiden
als sven vath wel komt dan baal ik echt als een stekker dat ik niet door ben gegaan! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|