|
|
| TranceSeeker |
22ste, dat ze niet eerste ging worden had ik wel gedacht, maar voorlaatste, dat is een beetje een afgang en ook niet echt verdiend vond ik.
De act die ze deed was ronduit slecht naar mijn gevoel, het straalde geen kracht uit op dat grote podium.
Wel hebben voor één keer de besten gewonnen naar mijn gevoel.
Mijn pronostiek was
1.Oekraine
2.Griekenland
3.Duitsland
4.Belgie :D
5. Servie - montenegro
Ik zat er wel kort bij :) |
|
|
| TOR |
heb niet alle nummers volledig gezien, maar uit de samenvatting kon ik afleiden dat er heel wat tussen zat, en dat Xandee zeker in de linker kolom hoorde.
maar ja, politiek speelt de voornaamste rol tegenwoordig..
het liedje van de winnares was iets speciaals.. vrij slordig vond ik, maar het was origineel.
Servië-Montenegro was #1 voor mij.
en Spanje, maar ik heb een zwak voor salsa/latino.. :) |
|
|
| Gladius |
ik heb het nummer altijd slecht gevonden, maar had toch niet gedacht dat het zo laag zou eindigen (er waren warempel nóg slechtere nummers).
Het blijft een vriendjespolitiek tot en met, das echt een schande eigenlijk. Ik vind ook dat elk land in hun eigen taal moet zingen ...(of in 1 vd officiële) |
|
|
| Wildfir3 |
| kvind het eigenlijk raar dat nog zoveel jonge mensen daarnaar kijken. Da's uiteindelijk gewoon een internationale versie van tien om te zien eh :) |
|
|
| pooley |
gewoon lachen ja.
en het nummer suckte ook maja wa suckt er ni in de Belgische muziek scene (behalve mike :p ) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|