|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Ik vrees wel voor senioren op Antwerp is Burning dan :nervous: :toothless |
Die zijn er al hoor:whip: |
|
|
| Nabistai |
Net zoals met sergio dachten de meeste mensen da we eurosong op 1 been gingen winnen...
Yeah right!
Ik wist meteen dat oekraine de winnaar ging zijn, het liedje was slecht gezongen MAAR er was show. Net dezelfde reden waarom de vorige winnar gewonnen had. |
|
|
| dj Zevan |
ik vind t nie erg dat xandee op haar bek is gegaan, maar het was wel niet verdiend, want der zat dit jaar echt wel verschrikkelijke crap bij
had xandee daar nu in eva kostuumpje gestaan hadden we allicht beter gedaan
het niveau van de wedstrijd is wel vrij laag, maar denk nie da ge meer kunt verwachten met hoofdzakelijk nationale "sterren"
maarja het is en zal altijd vriendjespolitiek blijven, kunt ge toch nie onderuit
kvond cyprus nog een van de betere |
|
|
| 1Million$shot |
Over 2 jaar sturen we gewoon onze "Voze of Europe" :D
aka Eddy Wally
Wie weet kennen ze die wel in die oostbloklandjes die toch alleen maar punten geven aan hun buren. Da vinnek pas triestig. Ik stel voor om de liedjes pas op de avond zelf te laten horen aan het grote publiek. En geen land te verbinden aan het nummer dat ze zien. Gewoon een nummer op het scherm waarvoor ze kunnen bellen. Zal wel moeilijk zijn enzo met al die pers om de nummers geheim te houden ma soit. Ze moeten er maar een systeem voor bedenken hé. Dan is da gedaan met al dat politiek gedoe. :whip: |
|
|
| 1Million$shot |
| Trouwens, die Ruslana heeft liggen touren in 10 landen met haar liedje. Zo kunt ge al wel wa stemmen halen hé. Zoiets moesten ze ook verbieden. Soit, de show was wel af, daar ni van. :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|