return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Markus Schulz?

Bertn
ahoi,

sinds een week of twee geleden is er constant een set van markus schulz op mijn pc aan het spelen... de set is genaamd:

Markus Schulz - Global DJ Broadcast (the mix) party 931) 04-12-2004

Het probleem is: ik vind daar niet meteen een tracklist van, maar er is in deze set (derde track, 11de minuut ongeveer) een nummer dat zooooooooo zaaaaalig is dat ik absoluut de titel daarvan moet hebben! Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen:)
Freezel
01 Plastic Angel - Distorted Reality
02 ID
03 Li Kwan - Point Zero (Leama & Moor Remix)
04 Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix)
05 Özgür Can - Irony
06 ID
07 Armin Van Buuren - Burned With Desire (Markus Schulz Coldharbour Remix)
08 Sworn - Treatment Decline (Demended Mix)
09 Probspot - Blueberry
10 Benz & MD - Unconditional

Echt een supersetje van Mr Schulz (zoals elk setje van hem) :)
Bertn
damn right een lekker setje!!

maar vooral die derde plaat, wist niet dat hij van leama en moor was... echt een zaaaaaaaaaaaaalige schijf, ik kan er maar niet over zwijgen:crazy:

tnx voor de snelle reply:-)
Zehra
idd zalig liedje! :) check out andere setjes van Schulz! zijn tranceairwaves march mix is zijn beste setje dit jaar imo! damn das echt genieten... :D

\o/ \o/ Zehra is currently chilling and swinging on the delicious & amazing: markus schulz - tranceairwaves march mix... \o/ \o/
Bertn
quote:
Originally posted by Zehra
idd zalig liedje! :) check out andere setjes van Schulz! zijn tranceairwaves march mix is zijn beste setje dit jaar imo! damn das echt genieten... :D

\o/ \o/ Zehra is currently chilling and swinging on the delicious & amazing: markus schulz - tranceairwaves march mix... \o/ \o/

die heb ik ook staan hoor, maar daar komt dit nummer niet in voor:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium