|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik stond bij de eerste ronde nog boven aan :) zal je straks zien dat ik op het einde helemaal onderaan kom te staan :p
Em dat Snuggle nou opeens zo hoog staat dat klopt niet hoor :D |
Whehehehe, jij met je grote mond :p
Als ik poule 3 niet zo verneukt had stond ik NOG hoger.
Maareh...40 punten voor de goede topscorer is idd gewoon belachelijk. Tis best een KUTpoule.
Ze hadden het heel anders moeten doen, ook punten moeten geven als je het aantal doelpunten goed hebt van het land. Bv Nederland - Duitsland heb je 2-1 voorspeld maar is 1-1, waardoor je voor dat ene doelpunt van Duitsland ook nog punten krijgt.
40 punten voor de topscorer: BELACHELIJK! Sta je bijna onderaan maar heb je die goed kan je nog winnen :S |
|
|
| Tim81 |
Rudi Völler houdt het voor gezien
24/6/2004 10:37
Zijn dienstverband bij de Duitse bond liep nog tot en met het WK in 2006, maar Rudi Völler levert per direct zijn contract in. 'We betreuren de beslissing, maar moeten die accepteren.'
'Ik zal terugtreden uit mijn functie'. Met die woorden opende Völler de persconferentie op de dag na de uitschakeling van Duitsland door Tsjechië. Volgens de Duitse bondscoach moet er een fris gezicht voor de groep staan in de aanloop naar het WK in 2006. Duitsland heeft zich als organiserend land al geplaatst.
Direct na de wedstrijd tegen Tsjechië gaf Völler nog te kennen door te willen gaan. 'Ik heb een contract tot 2006. Op dit moment ga ik er vanuit dat ik verder ga, maar het is niet zo dat ik aan mijn stoel ben vastgeplakt. Ik zie het allemaal gelaten aan.' Een dag na de uitschakeling gaf Völler aan toen al een vertrek in zijn achterhoofd te hebben.
Hoog op de lijst van opvolgers staat Ottmar Hitzfeld. De trainer, die aan het einde van het seizoen werd bedankt door Bayern München, is beschikbaar. Dat geldt niet voor Christoph Daum, die met Fenerbahçe de Turkse titel pakte.
Völler trad in het najaar van 2000 aan als opvolger van Erich Ribbeck, die na het mislukte EK in Nederland en België niet meer verderging. Daum was toen de belangrijkste kandidaat, maar vanwege cocaïne-gebruik moest de Duitse bond iemand anders vinden. Völler zou de opengevallen plaats tijdelijk gaan invullen, maar bleef uiteindelijk aan tot en met het EK.
 |
|
|
| jp |
| Opgeruimd staat netjes :o |
|
|
| Ding Chavez |
 |
|
|
| Teknikol |
Jezus christus kijk je een avondje niet op TA staat die hele Holland draad vol! wat raarr ;) Maar ik ben weer bijgelezen :)
Btje laat om in supergrote letters nu HOLLAND neer te poten, maar wel een superavond gister! Die bal die Cocu voor van Nistelrooij neerlegde..fantastisch!
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Welke mensen hebben Italie/Spanje in de Halve finale?
Asperge Snuggle Raoel Jappi0 : Portugal, Frankrijk, Nederland, Tsjechie
Teknikol: Engeland, Frankrijk, Nederland, Tsjechie (maar daarbij vNistelrooy als topscorer en Zidane als beste spelen: hij kan dus nog hoog eindigen!)
Ryo: Portugal, Nederland, Frankrijk, Italie
Basvh2: Portugal, Frankrijk, Italie, Tsjechie
De laatste twee zullen dus zeer waarschijnljk iets zakken omdat Italie het zeker niet red. Oftewel ik denk dat het uiteindelijk om Teknikol en Jappi0 gaat aan het einde.
Finale heb ik nog niet bekeken, dat komt nog wel :) |
Hmm ja nu denk ik dat Zidane geen best speler meer word eigenlijk...maar het ziet er best gunstig uit zo...alleen kep Portugal nie ver laten komen..toch btje dom misschien, maja das achteraf. Maar er kan nog zoveel gebeuren, hopen op Nederland natuurlijk! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|