|
|
| Blik |
heb nu 111 punten. Ik hoop op een goede dag morgen, Nederland winnen van Letland en Tsjechie winnen van Duitsland. Dan heb ik er weer minimaal 46 punten bij en dan is Nederland door
Wel jammer dat Italië eruit ligt voor mijn poule, ik had ze in de finale staan. Maar eigenlijk is het natuurlijk geweldig dat ze eruit liggen :) Want nu krijgen we Zweden - Nederland als kwartfinale :D |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
btw, die goal van Tomasson: Geniaal of pure mazzel? |
volgens de Italianen vast geen van beide, maar gewoon doorgestoken kaart :p |
|
|
| Tim81 |
Net goed voor die Spaghettivreters :stongue: Zij hadden hetzelfde gedaan in zo'n geval... Italie verdient het ook niet om door te gaan! Zelfs een 'gespeelde' wedstrijd tussen Zweden en Denemarken was leuker om te kijken, dan de wedstrijd van Italie! Al vond ik het wel zielig voor Cassano ;)
Uiteraard ben ik er wel bang voor dat Tsjechie ook 'per ongeluk' van Duitsland verliest... maarja, dat heeft Nederland aan zichzelf te danken! |
|
|
| Nook |
| jammer dat het ek al weer bijna voorbij is. die duitsers verliezen natuurlijk nooit van de tsjechen. een gelijkspel zit er natuurlijk ook niet in. dat "b elftal" is echt onwijs crap. maar je blijft hopen.... |
|
|
| SnuggLe |
Gisteren 3 punten voor het gelijke spel van Zweden-Denemarken, had verdomme 1-1 bij Italie, dus NET niet! :S
Wel 0 punten bij de plaatsen verder.... maarja maakt niet uit. Gelukkig gaat Italie er bij mijn poule in de kwartfinale al uit :D
Tot nu toe klopt het verder nog wel aardig: Frankrijk, Portugal en Tsjechie en Nederland in de halve finale. De eerste 3 zie ik daar ook wel komen. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|