|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by New Wave
Tuurlijk durft hij het wel, hij kan zo aan de bak.
Weet je zijn redene waarom hij het niet doet? Nee!
Het is altijd wel makkelijk om dit te zeggen over mensen.
Als hij het niet doet is hij een scheiterd?...komopzeg.lul niet zo dom. |
wat is de reden dan? :rolleyes: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
wat is de reden dan? :rolleyes: |
J.C. wil zelf zijn hele staf samenstellen en dat laat de KNVB nooit toe omdat zij bang is haar inspraak te verliezen. Het is nooit een geldkwestie geweest, dat hij bang is af te gaan lijkt me onzin. |
|
|
| Shabbaman |
| quote: | Originally posted by jp
*snip*
Spuugincident 1988 met Gullit :rolleyes: |
Nou...
Ik geloof niet dat de tsjechen echt blij waren met de annexatie van Sudetenland... Bij het vorige EK verloor die Mannschaft trouwens toch ook van het reeds geplaatste Portugal? (ja ik weet het, ijdele hoop...) |
|
|
| MaGiK54 |
LISSABON - De KNVB heeft nog steeds het volste vertrouwen in de veelbekritiseerde bondscoach Dick Advocaat. "We staan nog steeds volledig achter hem" , zei Henk Kesler, directeur betaald voetbal van de KNVB, zondagavond in het Radio 1 Journaal van de NOS.
Door de opmerkelijke vervanging van Arjen Robben, zaterdag een van de beste spelers van Oranje tegen Tsjechië (2-3), staat de positie van Advocaat bij het Europees kampioenschap zwaar onder druk. "Maar bij ons staat hij absoluut niet ter discussie", benadrukte Kesler.
"Ik heb de indruk dat in Nederland een beeld ontstaat dat er iemand moet sneuvelen voor de nederlaag tegen Tsjechië. Maar de KNVB doet daar niet aan mee. Tijdens een groot toernooi doen we sowieso nooit uitspraken over het functioneren van de technische staf."
(www.telegraaf.nl)
Henk Kessler motten ze ook afschieten. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by jp
J.C. wil zelf zijn hele staf samenstellen en dat laat de KNVB nooit toe omdat zij bang is haar inspraak te verliezen. Het is nooit een geldkwestie geweest, dat hij bang is af te gaan lijkt me onzin. |
Hij wilde ook zijn eigen merk Cruyff Sports dragen ipv de standaard Lotto kleding |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|