|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Tim81
Oke, ik vind niet dat Overmars in dit elftal moet staan...en meer mensen met mij:
POLL VI (17537 antwoorden)
Wie moet bij het Nederlands elftal linksbuiten spelen tegen Tsjechië?
84% Arjen Robben
11% Marc Overmars
1% Rafael van der Vaart
0% Boudewijn Zenden
1% Geen linksbuiten opstellen
Overmars zorgt inderdaad wel voor meer dreiging dan "Wendy" (:D), maar ik zie toch liever Makaay bij v. Nistelrooy in de spits in plaats van een echte rechtsbuiten! 1 buitenspeler is wel genoeg... |
robben heeft ook mijn voorkeur, mits fit. Weet alleen uit eigen ervaring dat je de eerste x na een hamstringblessure minimaal 4 weken nodig hebt om te herstellen, de 2e x minimaal 3 maanden. Ik weet niet hoe het zit met de verzorging bij oranje, maar ik denk dat dat misschien wel de voornaamste reden is waarom robben niet meeheeft gedaan tegen duitsland. Ben dus benieuwd of hij mee doet tegen tjechië en vooral benieuwd hoe lang hij het dan gaat volhouden :) |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Vi.nl:
Best een zware straf voor op een toernooi, al had ie natuurlijk direct dieprood moeten krijgen en dan was ie ook 2 wedstrijden geschorst geweest. |
Voor die trap op die Deen z'n knie had ie ook al rood moeten krijgen:whip:
2 x rood in 1 wedstrijd, als je het mij vraagt is dat een jaartje schorsing (kan er mee te maken hebben dat ik Totti toch al een klootzak vond) |
|
|
| Tim81 |
Op de website van het voetbalmaandblad Johan, stond een zelfde link naar de website van Bild. Ook de makers van dit blad wilden wel even helpen met het invullen van deze enquete, dus ook zij stuurden iedereen door naar deze site! Mag toch?! Anders krijg je zo'n eenzijdig beeld... |
|
|
| Matthijs |
Ach nu kan meneer Totti in ieder geval drie wedstrijden niet zeuren over slecht zittende schoenen en sokken waar hij blaartjes van krijgt...
Heel erg triest als je je zo verlaagt als hij heeft gedaan. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|