return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
THE OFFICIAL BETA ANTHEM : Kindred Spirits - Plus ultra

Pumaz
Once upon a time there were two young men from Belgium with a common interest in trance. On one fine day they met on an internetforum where they could meet and talk about their interests, whether they be music, films or ing beautiful women...
These people were Pumaz & TOR, these people were Kindred Spirits, and this is the track they made...

Kindred Spirits - Plus ultra
Jasperovitsj
Ik heb het net enkele keren beluisterd, dus tijd voor een kleine review ;)

Het nummer start meteen goed, propere basslijn en meteen leuke effecten erbij! Veel power, een stevige drive, het bouwt echt mooi op naar de break! En die break is wel vet, een hoog hands-in-the-air gehalte, fameus epic! Dan komt de main lead op, en daar ben ik eerlijk gezegd een klein beetje teleurgesteld...Alles zit nog altijd heel mooi in elkaar, alle sounds passen en kloppen, maar de lead zelf vind ik gewoon een beetje te "gewoon", te weinig verrassend als het ware. Ik mis gewoon iets in de progressie, het klinkt gewoon net iets te voorspelbaar. Dit heeft waarschijnlijk ook wel te maken met het feit dat ik tegenwoordig een proghead ben, een trance-track moet al héél verrassend klinken om mij te kunnen bekoren! :) Dus neem deze commentaar zeker niet te zwaar op, ik ben zeker dat de uplifting-fans dit enorm zullen apprecieren! ;)
Ook wel proper hoe die hoge tonen er nog door komen in die kleine break, daar hou ik echt van, die kleine extra touches en variaties, dat geeft een track echt een meerwaarde!

Dus om te concluderen kan ik zeggen: proficiat Tor en pumaz, echt een indrukwekkende track, misschien niet volledig mijn stijl, maar qua productie zit het echt heel goed, thumbs up!! :)
Zehra
PUMAZ & TOR,

Ik heb het nu ook al een paar keer beluisterd en ik moet wel zeggen dat ik het een echt geslaagde anthem vind. Kan hier niks zeggen over de technische kantjes maar weet sure as hell wat ik voel als ik het beluister. In 't begin wat sad, naderhand zie ik een lichtje schijnen... and hope takes all over the place. Ik hoor de muziek die ons bindt. :) It makes me kind of proud to be a beta!

Ik ben echt trots op jullie maar had ook eigenlijk niet minder verwacht. ;) 2 geniuses at work. RESPECT jongens. Laat het aub nie hierbij want de synergie druipt er van af! :)

BTW I'm in love! :)
MaGiK54
Ben benieuwd wat jullie hebben gemaakt. Helaas zit ik nu op me werk, waar ik jullie nummer niet kan beluisteren, dus mijn mening krijgen jullie in de loop van de avond.
Freezel
Vette track heren :) Die break geeft me een echt anthem-gevoel :D
Complimenten en ga zo daar zou ik zeggen :)

Pumaz: check pm ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium