|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Meltoz
re-master dit werkje |
iemand... ? :)
in Reason is dit niet te doen, maar ik ken niks anders :o |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by TOR
iemand... ? :)
in Reason is dit niet te doen, maar ik ken niks anders :o |
dit komt van telenet forum
| quote: |
Hei mensen,
Onze studio werd uitgebreid en we hebben een nieuw demo-mastering systeem. We zouden nog enkele test willen afleggen met allerhande soorten muziek. Daarmee willen we de "muziekmakers" hier een kans aanbieden. Dus:
Wie zelf muziek maakt en zijn song eens door ons gloednieuw systeem wil laten trekken en gemasterd terugkrijgen, laad uw mp3's op uw pandora site, geef me de link, en ik bezorg je ze gemasterd terug door ze up te loaden op mijn link die ik binnenkort zal vrijgeven. (nog bezig mapke op site aant opstellen, duurt niemeer lang).
Dit alles voor de geweldig dure prijs van 0,00 Euro.
Voor de geïnterresseerden wel enkele info:
-De bedoeling is voor het nieuwe systeem te testen en tergelijk de mensen te helpen voor hun master goed te krijgen, dus dit aanbod blijft niet eeuwig gelden, hoop dat jullie dit wel begrijpen
-Wij accepteren tot 20 songs, door tijdgebrek is het onmogelijk voor 100 den songs te masteren, jammer genoeg want willen iedereen maar al te graag eens kans geven, maar dit is echt onmogelijk. We zullen zien hoeveel tijd we nodig hebben per song, misschien word het aantal dan wel verhoogd.
-Wij mixen je song niet, dat moet je zelf doen. Zorg ervoor dat je zo neutraal mogelijk mixt zodat je song nog genoeg geboost kan worden. Compress/limiet hem niet over de top of zet er geen speciale masterplugins op. Eenmaal gemasterd kunnen we er niets meer mee doen!
-Je mp3 die je upload moet liefst van hoge kwaliteit zijn. Normaal word er enkel gemasterd op wav, maar aangezien we met beperkte webspace zitten en het immens lang zou duren om een wav-file up te loaden, gebruiken we mp3's.
-Zorg ervoor dat je bronmateriaal goed is, als je song zelf al slecht klinkt (plops, clicks, teveel distortion...) kunnen we daar niet veel aan doen. Hetgene wij aanbieden is je song straffer te maken en hem power te geven.
Thats it for now! Interresse? Laat hier je reply achter samen met je link waar ik je song kan vinden. Liefst 1 song per keer als het kan, zo kunnen meerdere mensen ook hun kans nemen. Ik zal binnen de twee dagen mijn link posten als de site up and running is.
Greetz to all
Jeanious
|
Meer info qua contacteren hier enhier Give it a try. Met colledit kun je ook remasteren dacht ik :conf: |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
als je me kwalitatieve mp3's of waves kan bezorgen dan wil ik wel eens remasteren in cubase op een stelletje monitors enzow ...
je laat maar iets wete ... |
|
|
| TOR |
| klinkt allemaal wel leuk, maar zijn die mensen te vertrouwen? |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by TOR
klinkt allemaal wel leuk, maar zijn die mensen te vertrouwen? |
wat mij betrefd ... ja ... geloof je me niet, je kan altijd eens vragen op dj2dj of telenet music forum ... |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|