|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
laten we niet te hard van stapel lopen..
|
Heb ik hem gisteren ook gezegd :)
Ik ga de hele nacht aan de remix werken, want het einde is in zicht :D
En no offence hé kevin, maar ik vind dat hij nog beter is :p |
|
|
| Tiger777 |
Ik vind de synths die de melodie vormen prachtig, heel uplifting klinkend en daar heb ik allesbehalve problemen mee :)
Maar toch, de inleidende bassen zijn een beetje saai. Ik denk dat een een beetje van de hoofdmelodie in het begin en daarna stevigere beats een oplossing zou kunnen zijn (à la magik journey bedoel ik. sorry voor de slechte uitleg :p ).
Vanaf 1min38 komt er een stevigere bass in die mij meer weet te bekoren.
Ik denk dat als hij een melodisch gedeelte in het begin zou hebben, hij een perfecte introtrack zou kunnen worden omdat hij een goeie build-up heeft. |
|
|
| Eagle` |
| Nog maar net beluisterd, sorry ;) En moet zeggen heeft veel potentieel dit werkje, zelfde opmerking als doc oetker, bass mag wat meer pompen. Andere minpunt is de break en build-up imo, is nogal vrij standaard naar mijn gevoel... voor de rest vind ik het echt top |
|
|
| eieregooie |
| Best aardig deuntje guys :) |
|
|
| Meltoz |
| Tsjonge, hier zit toch wel potentieel in zene :eyes: Echt mooi gedaan jongens, handjes en duimen in de lucht :D Ik ben zeker geen kenner, maar de melodie vind'k absoluut lekker, als jullie dit kunnen, kunnen jullie ok véél meer, dus hup re-master dit werkje en stuur het eens richting e paar platenlabels, hier zijn er e paar die connecties hebben met Armin, dus help deze jongens es!! Blijven gaan jongens, ben trots om e BeTa te zijn :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|