return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
THE OFFICIAL BETA ANTHEM : Kindred Spirits - Plus ultra

djcresto
Leuke track mannen. Ik mis wel een beetje power in de track of ligt dat aan het feit dat ik het nummer enkel op men kleine pc speakers op men werk heb gespeeld?

Wat ik ook een beetje mis is de sound van pumaz originele sample welke ik toch wel super vind.
Wildfir3
Hoewel het niet helemaal mijn ding is, kan ik zeker niet ontkennen dat het een mooie track is. Ik denk dat hij wel bij vele beta's hun stijl kan vertegenwoordigen en in die zin een geslaagd beta anthem.

/me hoopt dat hij ooit al zo'n dingen kan producen :)
Met wat is het hele ding gemaakt als ik vragen mag (hard/software)
Pumaz
quote:
Originally posted by djcresto
Wat ik ook een beetje mis is de sound van pumaz originele sample welke ik toch wel super vind.

Dank u :D
Die sample die ik gemaakt heb had een 9-stemmige lead en een 6-stemmige pad, en als ik mijn remix afgewerkt heb zal je die dan ook hebben hoor. Het is nog ver van af, maar gaat meer een beetje in de richting van de iets hardere en electro-gentinte trance. Geïnspireerd door Scanner dus een beetje.
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Pumaz
Dank u :D
Die sample die ik gemaakt heb had een 9-stemmige lead en een 6-stemmige pad, en als ik mijn remix afgewerkt heb zal je die dan ook hebben hoor. Het is nog ver van af, maar gaat meer een beetje in de richting van de iets hardere en electro-gentinte trance. Geïnspireerd door Scanner dus een beetje.

:eyes: :crazy:

Ik wacht vol ongeduld Pumaz, you know that ;)
TOR
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ook wel proper hoe die hoge tonen er nog door komen in die kleine break, daar hou ik echt van, die kleine extra touches en variaties, dat geeft een track echt een meerwaarde!

ik was aan het twijfelen of dat het nummer niet te druk zou maken.. blijkbaar toch geslaagd. :)

het heeft iig lang geduurd voor alles goed samen klonk, want in Reason is dat niet evident. ik ben er trouwens nog niet helemaal content over, maar ja ik ben nogal een perfectionist..

deze versie is dus volledig in Reason, maar met de nodige samples. :)

en Zehra heeft het nummer begrepen zie ik, het vertelt immers een verhaal. dat doet me veel plezier. :)

super melodie van de heer Pumaz. ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium