|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
hij is vrij goed, lekker dark. heb hier en daar ook wat samples van mij herkend ;)
break is pure bliss. wanneer alles terug samenkomt klinkt alles wel wat door elkaar. zal ook wel te maken hebben met de distortion die je op een aantal sounds hebt gestoken. klinkt iig niet zo mooi.
je keuze van pads/strings door het nummer heen is wel erg goed.
|
Er zitten idd een paar samples van jou erin, je hebt goeie oren :)
Die buildup alleen al heeft een week geduurd en het is idd niet zo goed, please, somebody help me!
Die pads zijn er 6 opeen, die zodanig veel eq's hebben dat ze op 1 pad lijken (wat de bedoeling was).
Die buildup zal wel nog veranderen, als ik weet hoe ik het moet doen...
Nu terug naar wat meer proggy producties... |
|
|
| Dark Apostle |
| Ik vind de build-up juist goed, het is het middenstuk dat me wat teleurstelde *weent eenzaam in een hoekje* |
|
|
| Pumaz |
Ja denk dat ik weet wat je bedoeld, het veranderd nogal van genre he :)
Ja er waren mensen die de synths & strings hadden gehoord en goed vonden dus voelde ik mij een beetje verplicht om die dan ook te gebruiken, maar zulke dingen maak ik echt ni meer, veel te veel stress erdoor gekregen:whip: |
|
|
| Wildfir3 |
Vind de bas wat overpowered eigenlijk en kvind het geheel nogal 'amateuristisch' klinken van instrumentengeluidjes etc (hoe moet ik da anders zeggen hé). Zit op zich wel knap in elkaar, maar doe mij toch maar de icone remix en de original
toch chapeau :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Vind de bas wat overpowered eigenlijk en kvind het geheel nogal 'amateuristisch' klinken van instrumentengeluidjes etc (hoe moet ik da anders zeggen hé). Zit op zich wel knap in elkaar, maar doe mij toch maar de icone remix en de original |
Die bas klinkt idd te hard op pc, maar als je die ergens serieus openzet... De helft van het nummer hangt aan de kick (geloof het of niet maar ik was 2 dagen bezig aan die kick). Dat amateur-klinken is mss door het materiaal, ik heb expres synths uit de jaren '80 erin gezet om hem 'anders' te doen klinken... (mss kent iemand de Roland TB-303?)
Geef mij ook maar de andere versies, negeer deze :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|