return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
THE OFFICIAL BETA ANTHEM : Kindred Spirits - Plus ultra

TranceSeeker
Ik luister niet echt meer naar trance, maar wil toch even zeggen dat ik wel aangenaam verrast ben door dit nummer.
Nicely done guys
Pumaz
quote:
Originally posted by TOR
wij baseren ons op eigen ondervindingen, niet op andermans ideeën ;)

Inderdaad, moest het de mensen niet opgevallen zijn: TOR en ik delen over ALLES identiek dezelfde mening, en tijdens mijn afwezigheid gebruikte hij het woord 'soulmates'. Kindred Spirits is gewoon een beter klinkende versie :)

@Tranceseeker: ik ook niet troost u, maar bedankt :D
SilentEagle
Wat betreft namen verzinnen zitten jullie zeker niet met een gebrek aan goeie ideeen. Zowel de titel als jullie naam is :toocool: .
TOR
dat is de bedoeling van muziek, uw persoonlijke ondervindingen en observaties vertalen in een lied.

de melodie past ook enorm goed bij de titel (of omgekeerd). ik krijg inderdaad het gevoel dat ik 'nog verder' (= letterlijke vertaling van Plus Ultra) wil, dat mijn handen nog hoger de lucht in willen gaan.

ik heb het al gezegd, maar Pumaz heeft hier echt uitstekend werk geleverd. in de eerste file die hij mij doorstuurde zaten nog geen strings en op zich was de melodie niet zo heel spectaculair. maar een dag later kwamen die strings daarbij, en dat gaf meteen zo veel meer.. ik weet nog dat ik die dag het stringgedeelte wel twintig keer na elkaar afspeelde!

anyway, ik heb dit nummer es aan een '70-'80 rock fanaat voorgesteld, en hij kon het best wel appreciëren, vooral dan dat hoofdgedeelte. de opbouw vond hij wat te traag.. maar de meesten die gewoon zijn naar nummers van max. 4 à 5 minuten luisteren denken er zo over, dus in dat opzicht is dat niet zo verrassend.
Pumaz
quote:
Originally posted by TOR
de melodie past ook enorm goed bij de titel (of omgekeerd). ik krijg inderdaad het gevoel dat ik 'nog verder' (= letterlijke vertaling van Plus Ultra) wil, dat mijn handen nog hoger de lucht in willen gaan.

ik heb het al gezegd, maar Pumaz heeft hier echt uitstekend werk geleverd. in de eerste file die hij mij doorstuurde zaten nog geen strings en op zich was de melodie niet zo heel spectaculair. maar een dag later kwamen die strings daarbij, en dat gaf meteen zo veel meer.. ik weet nog dat ik die dag het stringgedeelte wel twintig keer na elkaar afspeelde!

:happy2:

En het was echt allemaal theorie

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium