|
|
| TranceFool |
Net besteld, dus helaas nog niet binnen.....kan niet wachten :D. Erg goeie vangst van melodisch techy spul tot flink funky ´gebeuk´ :D
Chris Cowie - Stealth / Latimes // (F1)
Dan Corco & Patrick Dubois - Galactics / Heavenly Voices // (Versus)
Darko Esser - Laku Noc Jasna // (Wolfskuil)
Dave Clarke - Dirtbox (DJ Hell Remix) // (Skint)
Dlux - Darksparkle // (Phonotech)
Hardcell - Bensin Ep // (Zenit)
Joseph Armani and Jan Fransisco - Infatuation (Remixes) // (Joia)
Len Faki - Just A Dance (The Re-Interpretation Part 1) // (Figure)
Petar Dundov - Shiye // (Music Man)
Preach presents Dirty Bass - Joujouka Ep (Ascend)
Quartz - The Alphabet Q Ep // (Zync)
Rob Rowland - The Umbro Chance Ep // (Adrenogroov)
Secret Cinema presents Hidden Rivals - Born To Ill // (EC Records)
Vitalic - My Friend Dario // (Different)
|
|
|
| Partyhardy! |
| Ik koop de laatste tijd bijna nooit meer platen. Paar jaar terug kwam ik bijna dagelijks in de platenzaak, telkens nieuwe vette releases checken. Dat idee is tegenwoordig hélemaal weg voor mij. Heb alles al maanden op full rip en dan komt het daarna pas op vinyl als ik de plaat al helemaal zat ben en hem niet meer zou draaien. Heb geen cd-spelers en toch heb ik totaal geen zin meer om vinyl te kopen. Af en toe nog een plaat die ik niet ken en onbekend is maar er komt zo weinig uit en alles is al maanden bekend. Ik kan mijn geld er niet meer aan uitgeven en dat vind ik toch eigenlijk best jammer. Platenmaatschappijen moeten hun releases meteen uitbrengen en niet maanden wachten en hypen, dat dood nu echt de "vinyl scene"... |
|
|
| Ding Chavez |
| Dat heb ik nou juist totaal niet, de platenzaak is nou juist de plek waar je lekker in de releasebak kan snuffelen naar onbekende lekkere platen. Het is maar waar je naar op zoek bent. Geld is alleen bij mij het probleem waardoor ik de laatste tijd weinig platen meer kan kopen. Snel een baan vinden :) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ik koop de laatste tijd bijna nooit meer platen. Paar jaar terug kwam ik bijna dagelijks in de platenzaak, telkens nieuwe vette releases checken. Dat idee is tegenwoordig hélemaal weg voor mij. Heb alles al maanden op full rip en dan komt het daarna pas op vinyl als ik de plaat al helemaal zat ben en hem niet meer zou draaien. Heb geen cd-spelers en toch heb ik totaal geen zin meer om vinyl te kopen. Af en toe nog een plaat die ik niet ken en onbekend is maar er komt zo weinig uit en alles is al maanden bekend. Ik kan mijn geld er niet meer aan uitgeven en dat vind ik toch eigenlijk best jammer. Platenmaatschappijen moeten hun releases meteen uitbrengen en niet maanden wachten en hypen, dat dood nu echt de "vinyl scene"... |
Misschien moet je eens wat minder iedere set van je favo DJ checken incl. tracklist, dan heb je dat probleem niet denk ik ;) |
|
|
| raoel |
Opzich heeft Onno wel een punt. De grote jocks draaien platen al tijden voordat ze uit komen en vele full rips verschijnen ook al dagen, weken en zelfs ooit maanden voor de release.
Ik wil als ik een plaat koop en thuis kom de drang hebben om mun moeder te pesten door die plaat zo hard te zetten dat de speakers het zowat begeven en zij beneden van de bank trilt. Gelukkig heb ik dat gevoel in de meeste gevallen nog wel, maar soms ook niet.
Ik luister veel livesets en met sommige platen heb ik "het al wel gehad" als ze uitkomen. Die heb ik dan al best vaak gehoord en als je um dan eindelijk kunt kopen is een stukje van dat gevoel van "waah, vette nieuwe plaat" al weg.
Zoals nu met Confirmation van Fred Baker vs Nyram. Ubervette plaat, kan me nog goed herinneren dat ik tijdens TiC 2004 (30 october!) tegen mun maat zei: wat een knaller. En die komt deze week pas uit, bijna 5 maanden later...
Toen ik um thuis voor het eerst luisterde kreeg ik van de B-kant, Recognition, een grotere kick! Is ie beter? of verveelt Confirmation al...
Hetzelfde geldt voor
Way Out West - Killa
Interstate - I Found U
en nog niet uit:
Phynn - Lucid
Riley en Durant - Feels Like home
Tiësto, met name, steelt zo wel de show door platen te draaien die de lokale jock nog niet draait, maar het is zeker niet goed voor zijn en andere labels.
[edit]
| quote: | Originally posted by TranceFool
Misschien moet je eens wat minder iedere set van je favo DJ checken incl. tracklist, dan heb je dat probleem niet denk ik ;) |
Daar heb je gelijk in, maar bloed kruipt waar het niet gaan kan...
Bezoekers van discotheken hebben natuurlijk ook hetzelfde. Denkt de Dj daar een nieuwe plaat te hebben, maar voor het publiek dat veel download is die ook al oud. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|