return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 
Je nieuwe platen - Deel XII

TranceFool
quote:
Originally posted by New Wave
Jamie Anderson - Tornado... Iemand kopen? uit mijn speakers klinkt hij zwaar bagger. echt spijt van dat ik deze plaat gekocht heb.

Ik heb em ook. Heeft nogal een hoog hitjes gehalte maar ik vind em wel leuk, beetje een springplaatje :D. Kan je wel leuk combineren als je een andere plaat erg vroeg inmixt vind ik. Maar goed, succes met de verkoop, niet de eerste miskoop geloof ik he?? :p
New Wave
quote:
Originally posted by TranceFool
, niet de eerste miskoop geloof ik he?? :p

Dit is mijn eerste miskoop, en ik baal der van.
Ik twijfelde tussen deze en een Adam Jay plaat. had ik die maar genomen :s
Chicane
Ik heb gewoon voor het eerst sinds 3 jaar weer een plaat van Armin gekocht :eek: :nervous: .. Armin vs MIKE - Intruder, leuk te combineren met Dazzle - Rader / Clino en The Offbeats - Perfectibility.

Dat zijn mn nieuwe platen, lang geleden dat ik weer een plaat koop, maar deze moet ik weer omzetten naar wave en dan kunnen ze stoffig gaan worden :D
sndh
Een nieuwe platenzaak in Haarlem, hoewel die breed assorti had geen nieuwe dingen, maar dat mocht de pret niet drukken, toch leuke platen gekocht:

Chicane - Red Skies [YETI]
Moby - Extreme Ways [MUTE promo]
Bluefish - One [QUAD COMMUNICATIONS] << op Sasha GU Ibiza

verder in andere winkel:

James Holden - A Break in the Clouds [BORDER COMMUNITY]
Sasha & Emerson - Scorchio [BMG]
AversusZ
welke zaak is dat? :conf:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland