|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by Thunder5
Nooh, eikös kaikki muutenkin ole lähdössä Turusta pois. :D :D :D |
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
mä kun muistin, että se olis ollu tampere!
;) ;) ;) ;) |
|
|
| diffas |
tervetuloa tosiaan impulseen tänne lahteen!
jos joku tunnistaa ja on täältä niin voi tulla
repimään hihasta. kaikkihan mut tietää ;) köhöm ;) |
|
|
| Thunder5 |
Noniin kävikös tuolla ketään.. Ite en kyennyt lähtemään typerän migreenin takia.
Oliko minkälainen setti ja meininki? :) |
|
|
| skip |
ihan hyvät pippalothan noi oli!
itse en ollu kyllä yhtään tanssipäällä, joten istuskeltiin kaverin kanssa pöydässä vaan koko ilta ja nautittiin hyvästä musiikista! orkidean ja misjan setit oli molemmat aivan täysin mun makuun kyllä, eli musiikillisesti mahtavat pippalot!
paikka oli aika yllättävän pieni kyllä, mutta väliäkös sillä!
muutamia aivan täysin ulkona olevia tyyppejäkin liikuskeli! joku knoppi tuli mulle yhtäkkiä sylkien selittämään jotain jostain sienten olemuksesta ja sit se koitti kaupata mulle 2000 e-tabua tms. hemmo oli aivan laittomassa kunnossa ja levytteli lattiallakin vähän väliä.
ja miesten vessassakin oli mielenkiintoinen tapaus. kusella käydessäni huomaan että yhtäkkiä vessakopista ryntää joku tyttö ulos juomaan ja vessan pöntöllä istuu kaveri dikki pystyssä. tyttö palas koppiin pian jatkamaan hommiaan polvilleen kaverin eteen ja pisti oven kiinni! huh huh!:wtf:
ihmetystä aiheutti myös 2€ lisämaksu, vaikka oli ennakkoliput! aika hämärä periaate maksaa vielä lisää jostain syystä.
musiikki oli kyllä helvetin kovalla! onneksi mulla oli tulpat messissä! kaveri unohti omat kotiinsa ja oli välillä kyllä hätää kärsimässä
overall kovat pippalot oli kyllä! musiikki oli pirun hyvää |
|
|
| Thunder5 |
| quote: | Originally posted by skip
overall kovat pippalot oli kyllä! musiikki oli pirun hyvää |
Kiva että oli hyvät bileet.. Nyt vituttaa vielä enemmän ku joutu makaan himassa.. :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland
|