return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Vroegere Dromen

TimeportE
Na een tijd geen thread mee geopent te hebben dacht ik eens ik doe eens raar.

Wat wilde jij worden toen je klein was? Ik denk persoonlijk dat de dromen die je toen had zeker een zekere "desire" hadden die je nu nog steeds hebt. Ik wilde vroeger tovenaar worden tot mijn 7de volgens mij heb ik doorlopen zeuren wanneer ik nou naar tovernaarsschool mocht, harry potter achter na ;).
Als ik nu terug kijk en een beetje reflecteer dan heb ik nog steeds de neiging om te dromen over "magische" dingen die ik zou kunnen doen, wel te verstaan: grote dingen organiseren die veel mensen aanspreken.

Mensen die nu bekend zijn zijn vaak de mensen die hun dromen achterna zijn gegaan. Die van iets groots droomde en er gewoon voor zijn gegaan, of draaf ik nu door? Wil je eigenlijk wel je dromen bereiken want als je je dromen heb beleeft wat is er dan nog te dromen!

Nu ik dit terug lees wat ik net heb getypt kom ik zelf beetje dromerig over maar jullie snappe best wat ik bedoel..
Wat vinden jullie? :)
Jappio
Mijn persoonlijke mening is dat je zonder dromen nergens komt. Je moet een doel hebben om ergens voor te gaan. Ik heb op dit moment ook wel een aantal doelen / dromen die ik zeker wil gaan halen in de toekomst (atletiek, studie).
HiGH_NrG
Ik wou altijd al groot worden :p
TimeportE
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik wou altijd al groot worden :p

das je dan gelukt ook! :D
Chicane
altijd al gevechtsvlieger willen worden, doorgezet, aangemeld, geselecteerd, procedure doorlopen, medisch gekeurd, psiegies gekeurd, allemaal in orde.. tot dat ik de ultieme test moest doorlopen: het contract teken :(

Einde verhaal.. terug bij af nu :(

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland