|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Zo! zeer relaxt dit! :eyes: thanks voor de tip! :tongue3
snap trouwens niet dat niemand hier op reageert! :eek: word er een vette post gemaakt over super muziek reageert niemand, gaat het over rimmen en andere loze en dan gaan er wel veel los :clown: echte muzieklovers hiero! :rolleyes: |
He aap, ik was op vakantie ja! :)
En Yooshi al uitverkocht?????? Apart.
Naja, ik wiest sowieso niet of ik zeker die kant op ging, maar mocht ik gaan moet er wel wat te regelen zijn om foto's te maken et cetera.
Zo ja dan heb ik nog 1 kaart over.
Oh en Jerry: JALOERS! Neem je cam mee en schrijf een leuk report ;) |
|
|
| SnuggLe |
DJ San komt eindelijk weer een keer naar Nederland! Volgensmij zitten er hier wel liefhebbers van hem (dacht ik?). Hij woont in Engeland nu en released dacht ik in december een cd, dus vandaar komt hij 4 december naar een feestje in Utrecht om die cd te promoten (en weg te geven). Leander en consorten vertelde me zoiets op Capital in Den Haag.
Ik zit dan net alleen bij Faithless zag ik ineens :( |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by magrec
euh er was toch geen voorverkoop :( Naja alleen bij de panama zelf ofzo. :whip: |
voorverkoop was niet bij de Panama zelf, maar bij de AUB ticketshop op het Leidseplein. Je kunt er echter ook telefonisch kaarten bestellen (0900-0191) als je over een creditcard beschikt, ik hoorde dat er toch nog een klein aantal kaarten beschikbaar was... |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by magrec
euh er was toch geen voorverkoop :( Naja alleen bij de panama zelf ofzo. :whip: |
voorverkoop was niet bij de Panama zelf, maar bij de AUB ticketshop op het Leidseplein. Je kunt er echter ook telefonisch kaarten bestellen (0900-0191) als je over een creditcard beschikt, ik hoorde dat er toch nog een klein aantal kaarten beschikbaar was... |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
DJ San komt eindelijk weer een keer naar Nederland! Volgensmij zitten er hier wel liefhebbers van hem (dacht ik?). Hij woont in Engeland nu en released dacht ik in december een cd, dus vandaar komt hij 4 december naar een feestje in Utrecht om die cd te promoten (en weg te geven). Leander en consorten vertelde me zoiets op Capital in Den Haag.
Ik zit dan net alleen bij Faithless zag ik ineens :( |
San woont in praag ;)
Jammer dat ik er niet bij kan zijn dan vanwege faithless. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|