|
|
| azior |
| quote: | Originally posted by joesterizor
de die-hards zullen het al wel weten , maar grootmeester Yunus Guvenen komt een bezoekje brengen aan Earth :)
de gehele line up ziet er zo uit :
11.06.2004 in Melkweg, Amsterdam
dj's Yunus Guvenen, Andy Jarrod, Per |
andy jarrod! wat yunus doet is wel aardig, maar andy jarrod draaide op extrema outdoor geweldig!! het is een eindje weg, maar ik ga toch ff kijken of ik hier niet naartoe kan gaan :) |
|
|
| basvh |
Toch wel opmerkelijk dat prog nu zoŽn hype is en dat veel trance mensen opeens prog luisteren. Is natuurlijk niks ergs maar het valt me wel op!
na ff doorbijten vind ik dit wel lekker nummer; Nikola Gala - Swing To Harmony
of valt dit niet onder prog :conf: :conf: :conf:
tis iig mooi nummerke |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basvh
Toch wel opmerkelijk dat prog nu zoŽn hype is en dat veel trance mensen opeens prog luisteren. Is natuurlijk niks ergs maar het valt me wel op!
na ff doorbijten vind ik dit wel lekker nummer; Nikola Gala - Swing To Harmony
of valt dit niet onder prog :conf: :conf: :conf:
tis iig mooi nummerke |
Hype?? Hype!?? Nee man! :D
Ik haat het woord hype ;)
Die mensen worden nu gewoon verstandig!
En als er dan toch een hype zou zijn, dan is het bij de stijl breaks, valt denk ik ook wel onder progressive. Maar hokjes zijn lastig. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Die mensen worden nu gewoon verstandig!
|
Wat bedoel je precies met deze opmerking? |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hype?? Hype!?? Nee man! :D
Ik haat het woord hype ;)
Die mensen worden nu gewoon verstandig! |
hahah ja zo kan je het ook in je eigen straatje lullen!
Ik denk dat als sander kleinenberg 2 jaar geleden die everybody feesten had gegeven dat ze niet zo populair waren geweest. dus is het gewoon een hype want iedereen lult erover :p Het wachten is op Progessation by Id-T :p |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|