|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by total woot
Hier ben ik t dus NIET mee eens!
Volgens mij is t principe van iedere muziekant dat ze muziek willen maken waar mensen van kunnen genieten.
(En als die gasten van Evanescence zich ook maar een heeeeel klein beetje hadden verdiept in de materie, hadden ze kunnen zien dat G&D niet zomaar de eerste de beste zijn).
In dat opzicht vind ik t nogal egoistisch om zo'n remix te verbieden, je ontneemt mensen (die toch niet binnen je doelgroep vallen) een heerlijk nummer... dat strookt in mijn ogen niet met de principes van een muziekant.
|
Inderdaad, maarja ze zullen wel te veel van de lompe bagger zooi zoals die dance mix van "Eamon - it" gehoord hebben waardoor ze het verzoek gelijk de vuilnisbak in dumpen. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by total woot
Hier ben ik t dus NIET mee eens!
Volgens mij is t principe van iedere muziekant dat ze muziek willen maken waar mensen van kunnen genieten.
(En als die gasten van Evanescence zich ook maar een heeeeel klein beetje hadden verdiept in de materie, hadden ze kunnen zien dat G&D niet zomaar de eerste de beste zijn).
In dat opzicht vind ik t nogal egoistisch om zo'n remix te verbieden, je ontneemt mensen (die toch niet binnen je doelgroep vallen) een heerlijk nummer... dat strookt in mijn ogen niet met de principes van een muziekant. |
Ben het meer met BasD eens, principes zijn principes. Die heb je nie voor niets. Plus het feit van "muziek maar je voor mensen zodat ze er van kunnen genieten" is misschien 1 ding, maar je kan ook zeggen dat je het voor een beperkte groep wil doen (klein wil houden). Anders kan je wel baggerherrie/commerciel spul gaan maken, maar NOG meer mensen van genieten.
Het gaat allemaal om wat je wil met je muziek...... Ik vind het juist netjes dat ze principes hebben, een beeld voor ogen hebben. Als zij denken dat zo'n remix hun geloofwaardigheid of weet ik veel wat als producer ect aantast, moeten ze dat niet doen.
Je kan beter met jezelf in het reine zijn dan toegeven aan de 'liefhebbers van muziek'. D'r zijn zoveel mensen met wie je rekening dan moet/kunt houden. |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Mwehehe, Bram voelt zich aangevallen :p
Donnie Darko is een vette film btw, 6 keer gezien ofzo, pas na de 2e keer dat ik m zag begon ik m te snappen :D Maar als je Darko leuk vond moet je ook ABSOLUUT Mulholland Drive kijken! :eyes: :eyes: OMFG wat was die film trippend! |
2 die bovenaan mn lijstje met fav. movies staan :P
Dik,vet en geweldig,Mullholland moek nog steeds voor de 2e keer zien,wil meeeeeeeeeeeeeer van David Lynch!:P |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Het gaat allemaal om wat je wil met je muziek...... Ik vind het juist netjes dat ze principes hebben, een beeld voor ogen hebben. |
En wat is dat principe dan volgens jou?? (breng t es onder woorden) |
|
|
| Glaniskanis |
Ik ben het ook niet eens met dat principe gedoe
Bovenstaande replies sommen het allemaal goed op... waar ik het dus ook mee eens ben :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|