return to tranceaddict
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Paul Oakenfold to Helsinki

BetaFactory
Missä on Club Colors'? Siellä missä oli entinen Hotelli Helsinki (nyt vissiin Sokos Hotel Helsinki) oli juliste, ja sen mukaan ymmärsin että Erick Morillon keikkaa pidetään juuri siinä talossa, mutta olenko aivan pihalla?
XeQtOr
Club Colors on pelkkä organisaatio joka järkkää noita bileitä ei itse biletila. Colorsin bileet on mun käsittääkseni tähän mennessä pidetty Helsinki Clubilla joka löytyy yliopistokadulta? (vai mikä sen kadun nimi nyt sit onkaa).
BetaFactory
Aha, se toimii kuten suuri osa muutkin klubit, Unity, Hallmark yms. Sain vain sellaisen käsityksen, että sillä olisi ollut kiinteä toimipaikka.

EDIT: Prkl, olisi pitänyt lukea ihan ensimmäinen viesti vähän tarkemmin.
GrimReaper
quote:
Originally posted by XeQtOr
Club Colors on pelkkä organisaatio joka järkkää noita bileitä ei itse biletila. Colorsin bileet on mun käsittääkseni tähän mennessä pidetty Helsinki Clubilla joka löytyy yliopistokadulta? (vai mikä sen kadun nimi nyt sit onkaa).

Aivan. Colors on tuonu Suomeen jo esim. Paul van Dykin, Ferry Corstenin, Tiëston ja Judge Julesin ja monia muita. Ja se osoite on Yliopistonkatu 12.

Colorsin bileissä on usein K-24 ovella mutta K-20 ennakkolipulla.

Colorsin vielä uutuudenkarhea kotisivu http://www.clubcolors.net/.
BetaFactory
Aha. Mutta eiköhän se Yliopistonkatu 12 on juuri siellä, missä on myös Hotelli Helsinki?

Tuo K-24 vs. K-20 kuulostaa vähän syrjivältä. :rolleyes:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland