return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Ajax Kampioen!!

Yarnie
Een paar jaar geleden heb ik ook de 'ajax kampioen thread' gemaakt, een vervolg kon daarom niet achterblijven

Morgen kan ons aller ajax weer kampioen worden, de jonge ploeg onder leiding van ronald koeman heeft morgen tegen NAC Breda genoeg aan 1 punt. De 2 eerdere ontmoetingen dit jaar ( beker en competitie uit) werden echter verliezend afgesloten, en met de geblesseerde zlatan, vd vaart escude en de geschorste galasek mag niet te makkelijk over dit duel worden gedacht ;)

Maar eigenlijk mag er niks meer mis gaan morgen en kan het weer een superfeest worden!!! Hopelijk blijven de relletjes ook uit. En wordt het een super feest.

Ik heb er zin an (Y) !!!
AversusZ
Als Ajax fan wil ik toch ff zeggen "het werd tijd" :rolleyes:
Teal'k
bek hert
Remy D
Zlatan begint op de bank en zal wel invallen al hoeft dat echt niet van mij. Maar ze worden zeker kampioen morgen en Sonck scoort 2 x. Als ze alleen maar niet zo gaan kutten als Barca vandaag. :whip:

En yarnie je bent een vieze homo rukker!!:D
Remy D
quote:
Originally posted by AversusZ
Als Ajax fan wil ik toch ff zeggen "het werd tijd" :rolleyes:

Als Ajax fan had je deze domme opmerking wel voor je mogen houden!! Wat boeit het wannneer ze kampioen worden ALS ze maar kampioen worden!! :D Van mij part maken verliezen ze morgen met 8-0 en scoren ze volgende week in de 96e minuut 1-1 tegen Willem 2 dan ben ik net zo blij!! :D Joden Kampioen

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland