|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
wel waar want alle ajacieden zijn DOM :disbelief |
heee josti als jij nou eens het voetbal ging volgen in dat verre land van je dan volgen wij het voetbal wel hier..... :rolleyes:
;) |
|
|
| Miss Proximus |
| voetbal hier? die kneuzen kunnen niet eens van het team uit de VS winnen. dussuh, LAAT MAAR :D maar ze hebben wel vette shirtjes en ik neem er ZEKER 1 mee. Voor mezelf natuurlijk :) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Yarnie
Wat vinden we trouwens van de uitspraken van de heren mulder, hugo borst en johan derksen die ajax al de kampioen van de armoede noemde??? |
Helemaal terrecht.
2 redenen:
- Als VoH die bal erin schiet ipv op de paal wordt PSV kampioen.
- Als PSV geen megadip had gehad en niet ontzettend veel gebleseerden net na de winterstop dan was PSV kampioen geworden. Het omgekeerde zou hetzelfde gelden als PSV kampioen werd. Geen van beide ploegen heeft goed atractief voetbal laten zien dit seizoen. En daarom: kampioen van de armoede.
Zlatan is een speler die met 1 onvergetelijk actie een wedstrijd kan openbreken en beslissen en heeft dit al bewezen tegen (europese) topclubs. |
Een BRUGGE te ver.
Ik hoop dat we in amsterdam nog lang van hem kunnen blijven genieten |
Ik ook :)
Al moet ik toegeven dat het een leuke speler is, maar absoluut geen grootse. Zlatan is veel te afhankelijk van zijn goede momenten. Daarbuiten is het een modale (Ajax onwaardige) spits.
De TROUWE :o ajax supporters schare hebben de shirtjes weer uit de kast gehaald. Ineens mag men aan anderen weer laten zien dat men voor die club is. Althans, dat is mijn ervaring hier in het diepe zuiden.
Ik kots op zulke supporters. Het zijn ook geen supporters, het zijn fans.
Ik besef dat elke (grote) club zulke supporters heeft, maar Ajax heeft er verschrikkelijk veel en ik ben blij dat PSV dat minder/niet heeft.
PSV 4-ever, 4-ever PSV! |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by raoel
Helemaal terrecht.
2 redenen:
- Als VoH die bal erin schiet ipv op de paal wordt PSV kampioen.
- Als PSV geen megadip had gehad en niet ontzettend veel gebleseerden net na de winterstop dan was PSV kampioen geworden. Het omgekeerde zou hetzelfde gelden als PSV kampioen werd. Geen van beide ploegen heeft goed atractief voetbal laten zien dit seizoen. En daarom: kampioen van de armoede. |
als als als, bla bla bla... serieus als ajax nou eens normaal door had gevoetbalt dan was er nooit gezeik geweest.. als ajax nou eens dit als ajax nou eens dat..
als ik er ergens een hekel aan heb is wanneer mensen argumenten gaan neerzetten met het woordje: als... |
|
|
| basvh |
[/QUOTE]| quote: | | - Als VoH die bal erin schiet ipv op de paal wordt PSV kampioen. | Precies wat Timeporte zegt: Als Als Als. Die kans was levensgroot. Ajax is geen kampioen van de armoede omdat PSV een opgelegde kans mist. Het heeft meer met de afwerk kwalitieten van VoH te maken!
| quote: | | - Als PSV geen megadip had gehad en niet ontzettend veel gebleseerden net na de winterstop dan was PSV kampioen geworden. Het omgekeerde zou hetzelfde gelden als PSV kampioen werd. Geen van beide ploegen heeft goed atractief voetbal laten zien dit seizoen. En daarom: kampioen van de armoede. |
Ajax heeft gelukkig geen last van blessures gehad. :rolleyes:
Ik noem een Zlatan, Trabelsi, Pienaar, Maxwell die er toch aantal wedstrijden naast stonden. Trabelsi heeft helemaal weinig gespeeld!
En kampioen is kampioen, misschien iets minder flitsend als een ajax team hoort te spelen. Maar om dan meteen kampioen van armoede te noemen vind ik te ver gaan. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|