|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Twee.
Maar ik woon ook geen 10 km van het stadion af.... het is een wereldreis van 3,5 uur. Plus probeer maar eens aan kaarten te komen.... het stadion zit voor 98% altijd vol door de seizoenskaarten. Maar waarom zou ik me ook verder verdedigen eigenlijk......
|
Deze argumenten geef ik ook altijd voor het waarom ik niet zo vaak naar Ajax ga. Maar geacepteerd worden deze argumenten nooit.
- Dikke 2 uur van de Arena af
- 30.000 à 35.000 seizoenskaarten zijn er al verkocht vantevoren, alleen de kaartjes die 25 euro of duurder zijn zijn dan nog over. Plus het treinkaartje van 13 euro maakt een keertje Ajax tot een zeer dure aangelegenheid
- Ik voetbal zelf elke zondagochtend en kan dus nooit op tijd in Amsterdam zijn.
veel succes dus... |
|
|
| basvh |
toch raar dat het niemand over de val van thomas ´lothar´ buffel heeft.
Als een ajacied zich zo had laten vallen dan had het hier weer helemaal over vol gestaan. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by basvh
Als een ajacied zich zo had laten vallen dan had het hier weer helemaal over vol gestaan. |
Of de karatetrap van van Nieuwstad in de rug van Zlatan... |
|
|
| New Wave |
Ach, iedereen zeikt hier op Ajax, dat is standaard.
Als een speler van een andere club iets doet is iedereen stil. |
|
|
| SnuggLe |
Ja sorry, daar was ik nog niet aan toe gekomen:
Hij had ROOD mogen krijgen van mij, dikke vette KNEUS die Buffel!
Naast hem stond ??? hele-maal vrij (ik dacht Lazovic). Legt hij hem opzij, dan is het ZEKER een doelpunt, maar wat doet die sukkel, nee hoor voor eigen succes en een schwalbe maken.
Eikel is het!
(zo goed? Meen het wel hoor :))
Maar maybe wilde hij vWonderen laten scoren uit een penalty in zijn afscheidswedstrijd :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|