return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
Ajax Kampioen!!

Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe
Nou Jappi0, woensdag barst het los met Graafschap - Excelsior......

Jammergenoeg zijn alle uitwedstrijden van de Graafschap verplichte buscombi's :( :(

en denk maar niet dat ik jou aan een kaartje help :haha: :haha: :disbelief
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jappio
en denk maar niet dat ik jou aan een kaartje help :haha: :haha: :disbelief

Ach dat hoeft niet eens dan , ik kom er wel aan :)

Maar de Graafschap gaat toch winnen ;)
Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ach dat hoeft niet eens dan , ik kom er wel aan :)

Maar de Graafschap gaat toch winnen ;)

Thuis winnen ze misschien wel wat wedstrijdjes, maar uit verliezen ze alles weer.

Hoeveel wedstrijden ben je eigenlijk dit seizoen bij de graafschap wezen kijken bram? :rolleyes:
Duke2003
feest!

kampioenuh!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jappio
Thuis winnen ze misschien wel wat wedstrijdjes, maar uit verliezen ze alles weer.

Hoeveel wedstrijden ben je eigenlijk dit seizoen bij de graafschap wezen kijken bram? :rolleyes:

Gaan we het daar over hebben? :rolleyes: Even je frustraties van je afpraten dat Excelsior geen kampioen is geworden, en dat ze gewoon door de Graafschap eruitgeflikkerd worden? Jammer dit van je, dacht dat jij nog wel 1 van de mensen was die zo over voetbal kon praten.

Twee.
Maar ik woon ook geen 10 km van het stadion af.... het is een wereldreis van 3,5 uur. Plus probeer maar eens aan kaarten te komen.... het stadion zit voor 98% altijd vol door de seizoenskaarten. Maar waarom zou ik me ook verder verdedigen eigenlijk......

Volgende keer zijn mijn smsjes niet meer zo aardig :stongue:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland