|
|
| FunkySimon |
Speelt iemand hier muziek op een instrument?
Het gaat hier vaak over electronische muziek, maar zijn hier ook mensen die een gewoon instrument bespelen?
Heb je het zelf geleerd of heb je les gehad ofzo? |
|
|
| Djeebie |
Beetje gitaar en ik kan een beetje drummen. Gewoon zelf aangeleerd. Gitaar spelen is best snel te leren, maar je moet wel doorzetten. Als je gewoon maar een aantal basisaccoorden kan dan komt de rest vanzelf wel. Het is in ieder geval erg leuk om te doen :)
Drummen daarentegen is toch een stukje moeilijker. Basisritmes heb je d'r op zich wel vrij snel in, maar je moet natuurlijk wel in de maat blijven spelen. En aangezien drummen vrij vermoeiend is ga je na verloop van tijd toch minder strak drummen. Maar het is wel erg leuk en goed om frustraties muzikaal van je af te rammen :p |
|
|
| Joost |
| Ik heb vroeger piano gespeeld een tijdje, ook les gehad (4 jaar), maar dat vond ik niet echt leuk meer.. Op mijn 14e ben ik begonnen met gitaarspelen (geen les), beetje pingelen op de akoestische gitaar van m'n pa.. op mijn 16e mijn eigen (elektrische gitaar) gekocht en daar op gaan spelen. Sindsdien speel ik zo af en toe eens wat, is wel leuk :) |
|
|
| visje |
| heb een jaartje of 3 gedrumd was wel lachen had zon elektrisch drumstel thuis staan :) |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik heb een key-board gehad die Fur Elise ingeprogrameerd had. Verder als Vader Jacob kwam ik niet, dus heeftie voornamelijk stof gevangen in een hoek. Ben dus zo a-muzikaal als wat. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|