return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Koneisto 2004!

MekkaFIN
Tulipas mailia koneiston väeltä, että maanantaina 10. päivä avautuvat sivut kunnolla. Ajattelin vain tiedustella, että onko kukaan ajatellut menevänsä tänä vuonna? Entä onko kukaan ollu edellisinä vuosina ja mikä on meininki? Kannattaako lähteä ~500km:n reissuun? =)
skip
en ole koskaan ollut, enkä varmaan ikinä menekään! tosin silloin kun se täällä turussa oli olisin mennyt kovin mielelläni, mutta jostain syystä ei tullut sitten mentyä! kupittaan puisto oli varmasti mahtava paikka tapahtumalle ja meille kotiin on siitä vielä noin 5km matka, joten se olisi ihan sopivan kävelymatkan päässäkin.

lähinnä sen takia varmaan jätän/jätin koneiston väliin, kun siellä on niin paljon musiikkia, josta en ole kiinnostunut ja paljon musiikkia, josta en ole ikinä kuullutkaan, joten siellä ei ikinä oikeastaan ole ollut mitään mikä olisi minua sinne ehdottomasti vetänyt!
MekkaFIN
quote:
Originally posted by skip
lähinnä sen takia varmaan jätän/jätin koneiston väliin, kun siellä on niin paljon musiikkia, josta en ole kiinnostunut ja paljon musiikkia, josta en ole ikinä kuullutkaan, joten siellä ei ikinä oikeastaan ole ollut mitään mikä olisi minua sinne ehdottomasti vetänyt!

Joo, näin se on varmaan tänäkin vuonna, että 90% artisteista on (ainakin) mulle ihan tuntemattomia.
BetaFactory
Tuo on varmasti sekä Koneiston vahvuus että heikkous. ;)
GrimReaper
Totta, se on sekä sen heikkous että vahvuus!

Itse olen ollut Koneistossa alusta asti eli oliko se nyt vuodesta 2000 lähtien... koskaan ei ole tarvinnut pettyä. En ole minäkään tuntenut artisteista suurinta osaa mutta parempi niin, saattaa löytää (ja olen löytänytkin) monia uusia loistoartisteja joista en ennen Koneistoa ole kuullutkaan.

Viime vuosina Koneiston tarkotuskin on ollut vähentää juuri esim. trancea ja muita "perusgenrejä" ja tuoda esille muitakin konemusan vähemmin tunnettuja lajeja sekä artisteja. Varsinkin jälkimmäisiä. Siltikään ei yhtenäkään päivänä Koneistossa ole tarvinnu miettiä että mitä tehdä kun ei ole mitään mitä voisi mennä kuuntelemaan/katselemaan. Aina on jotain ollut jokaiselle kuitenkin.

Ainoa pettymys parina viime vuotena on ollut tapahtumapaikka, Kaapeli. Ei siinä oo samaa kesän ja tilan tunnetta mitä Kupittaan puistossa oli. Kaapelilla on vain pimeitä käytäviä ja täynnä olevia hikisiä halleja kun Kupittaalla kaikki oli periaatteessa ulkosalla, vain teltat sateen suojana. Pääareena nyt tietenkin oli aina urheiluhallissa. No, onneksi osa tapahtumista on järjestetty Hietsun rannalla. Siellä on ainakin silmänruokaa jos ei musa kaikkia innosta. :crazy:

Tänäkin vuonna menen ilman muuta kuitenkin, eihän nyt putkea voi katkaista.

PS. Ketähän suuria nimiä tänä vuonna tulee..? Viime vuonna oli esim. Hybrid (vain Mike Truman yksin tosin), Miss Kittin, Anthony Pappa,...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland