return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Koneisto 2004!

XeQtOr
quote:
Originally posted by BetaFactory
Aha, kiitti tiedoista. Nick Warrenista olen kyllä kuullut. Kuinka suuri osa Koneistosta pidetään päivänvalossa ja ulkona? Sitten minä voisin ehkä tulla katsomaan joitakin ulkona pidettäviä keikkoja, mutta ei viitsisi yöpyä Hesassa ainoastaan Koneiston takia, joten yöreivit halleissa eivät tulisi mieleen...

Ei kai noita keikkoja hirveesti ulkona pidetä, jos ei sitä hietsun rantasysteemiä oo tänä vuonna.. Ja Koneisto pidetään mun käsittääkseni vaan illalla/yöllä eikä juurikaan päivällä..
GrimReaper
quote:
Originally posted by XeQtOr
Ei kai noita keikkoja hirveesti ulkona pidetä, jos ei sitä hietsun rantasysteemiä oo tänä vuonna.. Ja Koneisto pidetään mun käsittääkseni vaan illalla/yöllä eikä juurikaan päivällä..

No juu, eihän niitä ainakaan taivasalla pidetä! Onhan siellä Kaapelin "taka"pihalla niitä telttoja joissa on erinäisiä pienempiä lavoja eli aivan kaikki tuskin ovat sisällä. Sunnuntai-aamupäivällähän on aina aiemmin ollut kotimaisten artistien livekeikkoja siellä takapihan päälavalla mutta tästä vuodesta en vielä osaa sanoa kun en ole nähnyt tarkkaa aikataulua. Viime vuonna siellä sai ilmaista aamiaistakin kaiken lisäksi muistaakseni. Muuten takapihalla soi usein rikkobiittiä, old skool housea. Ainakin viime vuonna oliko se Infekton tyypit jotka soitti aivan tajuttoman hyvää settiä pienessä teltassa.. Altern8:ia, Liquidia ja muita old skool nimiä tuli reilusti.
dracka
Nythän sinne on ilmestynyt jotain katsomisen ja kuuntelemisen arvoistakin, nyt voi jo todella harkita sinne menemistä. Kunhan saa ensin rahapuolen kuntoon. =)
Puuhis
Jee kiireet takana ja Koneisto edessä! Meitsi on tuolla 99% varmasti! :cool:
GrimReaper
quote:
Originally posted by Puuhis
Jee kiireet takana ja Koneisto edessä! Meitsi on tuolla 99% varmasti! :cool:

Joten kaikki toivomaan että se 1% toteutuu eikä Puuhis pääsekään... :toothless

No ei kai, kunhan vitsailin.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland