return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Sensation - the Bling Bling edition!?

moogwai
quote:
Originally posted by TranceFool
pesies! ;)

Dit feest kost ze amper geld, alleen security en de dj's lijkt me. Licht, geluid en de lokatie zijn sowieso al verhuurd. Kunnen ze allicht dit feest houden en kijken of er animo voor is, best slim gedacht :)

idd.. als je het zo bekijkt wel!
Blik
ze zullen wel de arena een dag langer moeten huren, een extra avond personeel, schoonmaakploegen etc.

Zou het knap vinden als het uitverkocht raakt, bijna iedereen moet namelijk met de auto komen, want om 1 uur rijd het openbaar vervoer niet meer. En de vraag is of de markt hiervoor wel groot genoeg is
SnuggLe
quote:
Originally posted by Blik
ze zullen wel de arena een dag langer moeten huren, een extra avond personeel, schoonmaakploegen etc.

Zou het knap vinden als het uitverkocht raakt, bijna iedereen moet namelijk met de auto komen, want om 1 uur rijd het openbaar vervoer niet meer. En de vraag is of de markt hiervoor wel groot genoeg is

Niet groot genoeg??? Onder welke steen woon jij?
Ooit wel eens in de grote stad geweest? Daar barst het van de mensen die dit wel leuk zullen vinden, als je begrijpt at ik bedoel.
Donna
Achjah duncie wordt groot door steeds klein te beginnen.
Alles wat klein word opgestart door hem wordt toch echt groot gemaakt door de vele makke schapen die trouw volgen als ie de dam overgaat,duzzzzz...
TranceFool
quote:
Originally posted by SnuggLe
Niet groot genoeg??? Onder welke steen woon jij?
Ooit wel eens in de grote stad geweest? Daar barst het van de mensen die dit wel leuk zullen vinden, als je begrijpt at ik bedoel.

Tja Urban / RnB ed is heel populair, vooral onder donkere mensen. De vraag is alleen of zij voor deze muziek ook naar een groot feest gaan ;)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland