|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Hoezo kan zo'n feest nou ineens €25 zijn? Voor Innercity, Sensation, Mysteryland etc. betaal je €60 (!) en hier ligt de prijs ineens een behoorlijk stuk lager.
Of die lage toegangsprijs is natuurlijk bedoeld om de toko vol te krijgen... |
of de doorgaande bezoeker van dit evenement heeft gewoon minder te besteden althans dat denk ID&T :rolleyes: :p |
|
|
| jp |
Als je nagaat dat er zo'n 90.000 mensen in de Bijlmer wonen waarvan zo'n 80% van Surinaamse afkomst is dan zal het met de doelgroep wel goed zitten. Tel daar nog wat verdwaald publiek uit oa. de rest van de stad bij en de toko zit al aardig vol.
Dat ene urban feest in de HMH dat op rellen uitliep zat ook al stampvol, en de Arena heeft toch wat meer aantrekkingskracht.
Als ze de tweede ring afsluiten heb je met 20.000 bezoekers een prima feest. |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Hoezo kan zo'n feest nou ineens €25 zijn? Voor Innercity, Sensation, Mysteryland etc. betaal je €60 (!) en hier ligt de prijs ineens een behoorlijk stuk lager.
Of die lage toegangsprijs is natuurlijk bedoeld om de toko vol te krijgen... |
Voor 60€ komt er helemaal niemand nee...
Hoe is t trouwens afgelopen met PleasureDome? Hoor je ook niets (meer) over |
|
|
| Original |
| Als ze nou is de rest van de ID&T feesten ook voor €25 aanbieden ben ik en me portemonaie ook weer blij. |
|
|
| moogwai |
Tja.. ieder zijn ding :rolleyes:
Alleen die prijs is wel weer raar.. ik bedoel zo'n feest zal echt niet veel goedkoper zijn dan een sensation. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|