|
|
| sipowitz |
Tjo!
Som alla vet finns det ju något hemligt universum, där alla pennor man nyss hade men inte längre hittar, befinner sig.
Jag skulle vilja uttöka detta universum till att numera även innefatta Fefferoniburkar och mattematik böcker.
Fall 1: 1,5 månad sen köpte jag en stoooor burk himmelska fefferoni. Öppnar burken och äter ett par stycken, nästa dag var den spårlöst försvunnen och har sen dess ej varit möjlig att hitta.
Fall 2: 1 vecka sedan köpte jag en matematik bok (kurs E). Jag hade precis hunnit ögna igenom den när jag dagen efter upptäcker att även den är spårlöst försvunnen.
Jag ska ha visning av min lägenhet idag så har tillbringat natten med att städa, och hade då förhoppningen att finna
x en jävla massa pennor
x en fefferoni burk med gamla fefferoni
x en ny matematikbok.
Jag hittade en "jävla massa pennor" kan jag berätta... men inget annat.
Antingen är detta universum större än vi tidigare trott som sagt, eller så sitter nån jekel någonstans och räknar matte och äter mina fefferoni.
Jag passar härmed även på att nominera denna tråden till "mest meninglös tråd 2004". |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Jag passar härmed även på att nominera denna tråden till "mest meninglös tråd 2004". |
nänä, det har postats ännu värre & mer meningslösa trådar detta år, mest i cor & md, men jag vet inte om svenska delen |
|
|
| Dj_Irish |
Jag svär det måste vara samma universum där alla udda strumpor försvinner!
Det konstiga är att det aldrig försvinner kompletta par utan bara den ena strumpan som går upp i rök.
Att universumet innefattar fefferoniburkar och matematikböcker också är upprörande men inte speciellt förvånande.
Damn you, tjuv-universum!! :whip: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Jag svär det måste vara samma universum där alla udda strumpor försvinner!
Det konstiga är att det aldrig försvinner kompletta par utan bara den ena strumpan som går upp i rök.
Att universumet innefattar fefferoniburkar och matematikböcker också är upprörande men inte speciellt förvånande.
Damn you, tjuv-universum!! :whip: |
har samma problem... förstår verkligen inte =/ |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Antingen är detta universum större än vi tidigare trott som sagt, eller så sitter nån jekel någonstans och räknar matte och äter mina fefferoni. |
http://www.hep.upenn.edu/~max/multiverse1.html
there is more than one :nervous: :nervous: :nervous:
kanske befinner sig i nått parallelt universum nu :p
(hmm, jag är bara lite impad av den där teorin just nu :p) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|