return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Spårlöst försvunnet

reveal
quote:
Originally posted by sipowitz
Reveal har tjatat som attsingen om att han ville få reda på hur det gick med matteboken

Haha eller hur, om det gälls som att tjata när jag svarade nej på din fråga om jag ville höra hur det gick så tjatade jag väl, annars inte :p

Roligt äventyr för boken dock :stongue:
CJ InterCity
något att berätta för barnbarnen kanske :D
jofawe
quote:
Originally posted by sipowitz
(som tur var ju... jag var nästan på väg in och köpa ett till exemplar den dagen.. så hade ödet verkligen viljat spela mig ett spratt så hade det ju kunnat slutat med att jag hade köpt MIN EGEN bok en gång till ;-)

Hahaa... snacka om blåst när du upptäkt att det var din gamla =)
SteveTranz4ever
Okej nu händer det igen.... VART är mina hörselskydd ????

Har ingen lust att glida förbi Apoteket som har öppet 24/7 & köpa nya för 72 spänn :p
Vägrar gå ut på krogen utan proppar

[edit] Hehehehe... hittade dom små busarna...

Vad har vi då lärt oss av detta... ja man ska leta lite längre innan man gnäller :toothless
dbl
en tjejkompis hade glömt sin mobil i sin farsas bil igår.. så hon ringde honom för att se så att mobilen verkligen va där.. men han säger att den inte är där och att han hade letat överallt...
sen så säger hon att hon hade laddat den för batteriet va slut.. va därför hon hade lagt ifrån sig den...

sen så säger han att aaaaaajaa.. jag kollade aldrig i laddaren.. och där va den ju.. borde ju va det första stället man kolla på typ.. hehe

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden